Hyvää palomuuria?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Tonzzasd 27.01.2007.

1. Tonzzasd

Tonzzasd Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajattelin tämän F-secure oemin, joka olisi vielä 2 vuotta voisi olla käytössä, kaupantekijäisenä tullut. Mutta kuullut olen aika monestasuunnsasta että turha kapine on. Olisko jotain ilmaista hyvää palomuuria mikä kannattaisi laittaa koneelle?. surffaan, pelaan ja imutan koneella. kohta tulee neti nopeudeksi 8/1.5. että olisko joku AVG hyvä, ?. tai mitä ehdottaisitte?. Zonealarm vuosi minulla aikapaljon.

2.  
  3. Jukiz

Jukiz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. dxmaze

dxmaze Guest

Siis ei P**se mut f-securekin on ihan toimiva jos koneen tehot riittää. Sanotaanko näin et se on "turhaa kapinetta" pitää montaa eri softaa koneella ja on se f-secure palkittu monen erin tahon puolesta et älä vaihda!!!! ps: vaihdoin takas f-secureen.+ Pidä sitä niin kauan ku lisenssiä riittää ja mieti sitten uudestaan

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.02.2007
  5. make3

make3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep, samaa mieltä kuin dxmaze.
    Pidä f-secure koneella, jos vain tehot riittää,
    raskas ohjelma se on kieltämättä

6. Tonzzasd

Tonzzasd Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aivan aivan. Noo f-securen kerkesin poistaa, mutta asensin takaisin sen :). 2 vuoden lisenssi olisi siihen. Ja kyllä riitää koneesta tehot pyörittää :D. nyt on taas f-secure kun se on niin helppo takaskin lyödä :D.

7. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla on F-Secure kokeilussa, kun Mikrobitin tilaajat sai 3kk:n ilmaislisenssin siihen. Ennen käytin Nortonia ja sitten AVG Antivirus 7.5:sta. Kuukauden käytön jälkeen tää F-Secure on antanut parhaimman vaikutelman. Saa todella tarkat säädöt koneelle, jos tahtoo kontrolloida kaikkea (mun makuun)

Olisipa mullakin 2 vuoden lisenssi. Todennäköisesti ostan vuoden pätkän, kun tää kokeilu loppuu.

Edit* Tuplaydinprossulla ei haittaa, vaikka raskas. Menee kuin vettä vaan :)

Viimeksi muokattu: 02.02.2007
  8. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    f-secure on toki palkittu suomessa monesti... mutta mites f-securen ulkomainen kysyntä???

9. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eikö se Jenkeissä ole kahminut ihan hyvän markkinaosuuden? En löytänyt pikaisella selaamisella uusimmasta MB:stä mainintaa miten paljon myydään milläkin mantereella...

Jaa tämä sivu