etsiskelen täs joitain hyvii autopelejä joita voisin ratilla pelata, kun tuli sellainen hommattuu...tartteis vähän harjoitella tota ratilla ajamista, kun en oo aikaisemmin ratilla pelaillu. Koitin tota maailmannopein kansa pelii ratilla ja siit ei oikein meinannu tulla mitään, joten treeniä tartteisin...jos teillä ois jotain hyviä ideoita, niin kertokaa rohkeesti.
- Colin McRae 05 ja 04 (DiRT ei oikein oo hyvä mut käy sekin) - NFS Undercover ja muut esim. Underground
täytyy koittaa noit pelei...on muuten yllättävän hyvä tää könig ps2/usb force feedback ratti...hinta/laatusuhde on loistava mutta lisää peliehdotuksia otetaan vastaan.
Test Drive Unlimited ja GRID ovat ainakin todella hyviä. Itseltä löytyy Logitechin G25 ratti joka toimii kaikkine "H" Vaihteistoinen ja kytkimineen erittäin aidontuntuisesti. Varsinkin TDUssa ajaminen tuntuu lähes aidolta. Auto sammuu ilman kytkintä, (luonnollisesti ) vaihteet eivät vaihdu ilman kytkintä jne. Ja jos auto pelin auto on rattivaihteinen vaikkapa lambo niin keppivaihteistoa ei voi käyttää. Tällöin rattivaihteisto on välttämätön. Onneksi sekin löytyy On jo hintansa haukkunut ratti tuo G25
Itse suosittelen kanssa gtr2:sta aivan loistava peli. Haastetta ainakin löytyy. pyyhkii lattiaa kaikilla EA:n "autopeleillä"
Mä uskon kyl et toi G25 on aivan loistava ratti, mut eipä kaikilla oo varaa moiseen rattiin. Mä ostin ton mun ratin supermaniasta 15 euron hintaan ja se toimii ainakin mun käyttötarkoituksessa loistavasti.
Tarkoituksenani ei suinkaan ollut elvistellä sillä. Anteeksi jos selllainen käsitys tuosta viestistä tuli. Mutta kuitenkin tuo TDU sekä GRID ovat äärimmäisen hyviä autopelejä ja palvelevat ratin omistajia aivan varmasti. Kannattaa tutustua
täytyypi koittaa tota TDU:ta et millanen se on...GRID on kyl loistava peli kanssa, mut mul meni levy rikki ni ei pysty pelaa...täytyy varmaan hommaa uudestaan
Komppaan täysin! Siihen vielä RSBR 2009 modi, Volvo 240 alle ja baanalle! Takaan että on lystiä puuhaa, kun vaan malttaa opetella ajamaan kyseistä peliä. Siinä näytettä..ei kuitenkaa omaani. http://www.youtube.com/watch?v=xYUNBwyrtnI
No jos haluut ilmasena netistä live for speed (tosin on demo),Need For Speed undercover. Itelläni on need for speed Carbon ja on hyvä eikä Carbon maksa enää ku 10 euroo. Sitten on Colin Mcrae Dirt ja Colin Mcrae 2 ja Colin Mcrae 2005, 2006 ja 2007.Rally trophy, Rally sport....jne
Ei huvittanut laittaa uutta topiccia, niin tällainen kysymys. Onko mahdollista tällaisella palikalla käyttää Ps1/ps2 soveltuvaa ratti-poljin settiä? Löytyisi varastosta käyttämätön, mutta suht vanha setti. Ostettu ilmeisesti Playstationille. Onko mitään rajoituksia? Käykö vistalle? Takoitus olisi kokeilla setillä GTR2 peliä. Setti on kyllä n. 5v vanha, mutta käyttämätön.
Jos en aiva puuta heinää puhu niin käsittääkseni tuo vaatii jonkin sortin ajurin, mutta kyllä aina kokeella voi.
TDU on ylivoimaisesti autopelien ykkönen. NFS:t on sen pelikokemuksen jälkeen olleet pelikelvotonta kuraa. TDU 2:sta odotellessa...
Ei maailman nopein kansa...ei näin. Jos haluaa maailman nopein kansa tapaisen pelin nii osta ihan se emopeli eli Live for Speed. Rfactoria suosittelen myös. Itse en todellakaan pidä need for speedeistä tai yksinkertaisemmin sanottuna mistään arcade kaahailusta
Joo elikkäs toi maailmannopein kansa pelihän on sama ku live for speedin demo. Ja mä oon ostanu siihen sen koko lisenssin.
Juu paitsi minä en ainakaan tykkää niistä maikkarin mainoksista yhtään ja eikös siinä ollut jtn muutakin ylimääräistä kilkettä?Noh ihan sama...seuraavaa pätsiä odotellessa liberty cruise ja fox kisat.Lfs:än kermaa