Osaako kuukaan auttaa? Nykyinen puhelimeni on päässyt matkansa päähän ja uutta olisi tarkoitus hankkia. Puhelin ei ole elämäni ydin joten ajattelin siihen santsata n.250€ tai jotakin sinneppäin. Tuo siemensin M75 on tyylikäs ja siinä on mukavasti ominaisuuksia, kuten 1.3kamera, MP3-soitin, sekä vaihdettava muistikortti, jotta musaa saa oikeasti mukaan. On vain sanottu että kalikassa olisi hävyttömän huono akku ja softa on kökköä. Onko näin? Olen itse käyttänyt aina Nokialaista... ja aina olen pettynyt. Luurit olivat vielä ennen 3210 hyviä, ne tekivät mitä lupasivat, mutta eivät enää...valmistusvirheitä, suunnitteluvirheitä, myyntivirheitä...virheitä virheitä virheit PRKL. Osaako kukaan neuvoa. Tahdon hyvän luurin???
Tolla mentaliteetillä kannattaa etsiä jostain 5110 tms ja olla tyytyväinen. Takuu korjaa kuitenkin valmistajan virheet.
siemens M75 on parannettu versio M65:stä ja jo M65 oli loistava puhelin. varmasti hyvä valinta, jos olet pettynyt nokiaan. mutta odota jouluun voi olla että saisit sen silloin vähän halvemmalla. http://www.vertaa.fi googleen haku: siemens M75 mielipiteitä, valaisee myös asiaa. tosin aina kaikkeen mitä kuulee, lukee ei kannata uskoa.
Kiitti. Kyl noist kaikist luureist kauhutarinoit kuulee ja harvemmin kukaa kehumaa alkaa. Kyl tuon M75 varmaan kehtaa ainakiin kokeiluun ottaa, omaa meinaan senverran hyvät ominaisuudet kilpailijoidensa saman hintaluokan puhelimiin, että jo siinä on valinta kriteeriä tarpeeksi. " Tolla mentaliteetillä kannattaa etsiä jostain 5110 tms ja olla tyytyväinen. Takuu korjaa kuitenkin valmistajan virheet." Takuuhan korjaa... 2 vuottahan se nykyään on, mutta jo kolmea luuria olen kiikutellut huollon ja himan välissä, ja omalla ajalla olisi paljon parempaakin tekemistä kuin kiikutella kalikkaa "HUOLLOSSA". jos jotakin ostaa niin sen luulisi toimivan
Totta joo, mutta et sä konettaskaan kanna joka kerta huoltoon kun se wini sekoaa... Siemenssinstä sen verran muuten positiivista että sen saa softattua himassa jos vaan hankkii sen datakaapelin, ne uusimmat softat löytyy siemenssin sivuilta.
Tuohon hintaan ehdottomasti nokia 6600, nyt saa jo uutta alle 250e. Todella hyvä puhelin, on bluetoothia, infraa, muistikorttia, paljon softaa ja mikä parasta niin puhelin kestää ja kestää. Itse olen käynyt läpi melkein joka puhelinmerkkiä ja voin sanoa että Siemens on viimenen vaihtoehto, ei halua kestää millään. Samsung hyvä mutta ei muistikortteja ja puhelimet hintavia. Sony ericsson niissä jo asennetta menevät nokian ja muiden merkkien edelle kevyesti, mutta kuitenkin nokian jotkin mallit kaikist parhaimpia kuten esim. 6600, 3230.
itsellä tosiaan tuo 6600 ja 8 kuukauden kokemuksella voin sanoa että ei ole ollut mitään vikaa! mutta jos sen haluaa ostaa niin nyt on aika sillä se tulee nyt jäämään pois markkinoilta. ja kauppiaat tuskin ottavat niitä varastoon kovinkaan paljon. se on siinä 220 euron nurkilla sen hinta. kun se tuli markkinoille vuoden 2003 lopussa? niin se maksoi silloin 550 euroa.
Oma kokemus on myös että siemensiä en enään koskaan osta. Nokialaisistakaan ei kovin hyviä kokemuksia ole ollut mutta silti oli harkinnan alla kun viimeksi puhelin hankin. SonyEriccsonia en myöskään tule ikinä ostamaan. Samsung tuli ostettua ja ERITTÄIN tyytyväinen olen valintaan, malli on E620 , en tiedä onko suomessa edes markkinoilla.