Huvi- / Hyötykäyttöön tarkoitettu kannettava hakusessa

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Sirloin 22.04.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Sirloin

Sirloin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen hankkimassa ensimmäistä kannettavaani tässä kevään / kesän aikana ja olen kovasti ajatellut että millainen kannettava olisi hinta - laatu suhteeltaan hyvä. Kannettava tulee pääasiassa pelikäyttöön, mutta totta kai sitä käytetään myös kuvankäsittelyssä, elokuvien katseluun, netissä surffailuun ja tekstin käsittelyyn.

Mitä asioita kannettavaa hankkiessa tulisi erityisesti ottaa huomioon? Mikä olisi hyvä näytönohjain kannettavaan tietokoneeseen joka tulee pelikäyttöön? Mitä eroa on esimerkiksi 8600M GT ja 9500M ohjaimilla? Kumpi on parempi? Onko kannettavissa paljon jotain pinnallisia eroja? Esim. onko jokin päällys materiaali parempaa kuin toinen? Kuinka isoa rahamäärää on järkevä panostaa kannettavaan tällä hetkellä? Onko esim. 2000e kohtuuttoman paljon kannettavasta? Saako siinä rahalleen vastinetta myös sisäisesti, eikä vain ulkonäössä tai merkissä?

Olisi mahtavaa kuulla ihmisten mielipiteitä näistä pelikannettavista. Ja tahtoisin peljon erilaisia ehdotuksia minulle sopivista kannettavista.

Hintahaarukkani voisi olla: 1000 - 2000 euroa.

Kiitos!

- Sirloin

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu