1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Humax pvr-9200t / Topfild tf 5100pvrt

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi karir 04.09.2006.

  1. karir

    karir Member

    Liittynyt:
    20.02.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen hankkimassa tallentavaa digiboksia.Ja olen päätynyt jompaan kumpaan otsikossa mainittuun,todennäköisesti humaxiin(on n.100e halvempi:)Huomasin kuitenkin että näitä myydään aika paljon halvemmalla Englannissa ja Saksassa.Onko kukaan hommannut näistä maista kyseisiä laitteita? Onko maakohtaisia eroja?Toimiiko tekstitys.(ainakin niiden manuaalissa mainitaan " subtitles suport" ja humaxissa vielä erikseen dvb-text suport.
    Onko kellään kokemuksia näistä laitteista;Topfield TF5000PVRt DVB-T,mikä ero 5100een.Tämä laite kiinostaisi myös:Topfield TF5800 250GB PVR,kokemuksia,ei ilmeisesti myydä Suomessa?
     
  2.  
  3. LynxLynx

    LynxLynx Member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saksasta/UK:sta ostetuista bokseissa puuttuu yleensä Conax-lukija. (arvo ehkä 70-80€)

    UK:sta ostetuissa laitteissa on väärä sähköpistoke (adapterilla siitä selviää, mutta ärsyttäisi ainakin minua.. :)

    Humaxin Suomi-versiossa on enemmän ominaisuuksia kuin vastaavassa UK-versiossa.

    Saksasta ostetuissa laitteissa ei välttämättä tekstitys toimi. Tosin asentamalla uusimman päivityksen pitäisi toimia (Vaikka olen ymmärtänyt että silläkin on ongelmia?)

    Takuuasioissa saattaa joutu lähettämään laitteen takaisin Saksaan/UK:hon.

    Jokainen tekee niin kuin haluaa, mutta itse en lähtisi tilaamaan. Ei se hintaero niin iso ole.. (conax-lukijan ja postikulujen jälkeen.)
     
  4. DigiMax

    DigiMax Member

    Liittynyt:
    11.09.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tuon Humax PVR-9200T:n mennä viikolla. Ainakin ensikokemukset laitteesta ovat erittäin hyviä. Asennus ja käyttöönotto oli ongelmatonta ja kaikki on toiminut niinkuin pitääkin. Käytön selkeys on mielestäni Humaxissa hyvä. En ole omistanut Topfieldiä, mutta manuaalien ja kaukosäätimen perusteella Humax on mielestäni paljon loogisempi ja selkeämpi. Toiminnot molemmissa laitteissa ovat (käsittääkseni) aivan samat.
     

Jaa tämä sivu