Hubin saaminen kuntoon!

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Sk8erMan 05.01.2004.

1. Sk8erMan

Sk8erMan Guest

Niin mulle tulee tollanen viesti: Connection refused by target machine, kun yritän hubilleni. Käytän kyllä DUC v2.1.4:ää jaYhub:ia, mutta silti ei taho toimii. Olisko kellään siis mulle neuvoja? Esimerkiksi, että olisko mulla kenties vikaa joissain asetuksissa. Suuret kiitokset jo etukäteen.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    onko sulla joku palomuuri käytössä?

4. Sk8erMan

Sk8erMan Guest

Mulla on kerio personal firewall 4:en. Kokeilin jo ilman sitäki, mutta ei onnannu (onnistunu) saada sitä hubii käyntii. Olisko mitään muuta tiedossa sulla tai jollain muulla?

5. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mikä portti hubissa? kokeile jotain muuta kuin vakiota jos portti on suljettu ISPin toimesta.
    esim:14111, 6667 jne.

6. zerosoft

zerosoft Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli siis. Jos kyseessä on oma hubisi, pistäthän osoitteeksi tuon no-ip:n tunnuksen sijaan localhost (esim. kun koitat samalla koneella pyörivään hubiin samalta koneelta, et pistä osoitteeksi clienttiin sinuntunnuksesi.no-ip.com, vaan pistät osoitteeksi "localhost", joka on sama kuin 127.0.0.1).
    Jos olet muuttanut porttia jossa hubi pyörii sen asetuksista, joudut pistämään osoitteen perään vielä kaksoispisteen ja porttinumeron, (esim. localhost[bold]:porttinumero[/bold]).
    Jos vieläkään ei toimi, voi olla että palomuurisi ärhentelee niin paljon, että voit koittaa ilman sitä sammuttamaklla sen siksi aikaa.
    Jos ei vieläkään toimi, jossain jotain pahempaa vikaa jota on tässä sen enemmillä tiedoilla paha ruveta selvittämään.

7. Sk8erMan

Sk8erMan Guest

Sain sen hubin toimimaan tolla localhostilla kiitos vaan kaikille osallistuneille suuresta avusta. :)

Jaa tämä sivu