Yks tosi hyvä ostopaikka jota suosittelen lämpimästi tsekkaan jos uskaltaa asemaa ulkomailta hankkia on tuo mindfactory.de Todella esimerkillisen selkeää toimintaa! Varastosaldo eri tuotteista on hienosti nähtävissä aina ja yleensäkin varastossa hyvin tavaraa ja selkeät merkinnät. Sitten on suora yhteys saksan seurantapalveluun, joka löytyy omasta tilauksesta jota pystyy jälkikäteen nettisivulta tutkaileen mikäli on rekisteröitynyt. Tilausvahvistus tulee lopuksi sähköpostiin. Saksankielen taito on eduksi mutta kyllä ilmankin pärjää ainakin sanakirjan kanssa. Itse tilasin tuolta Toshiban SD-R5002 aseman retailina hintaan 139.99e. Myös nec ND-1300A löytyy hintaan 204.90e, jota muuten tällä hetkellä varastossa 154 kpl. Annan kyllä putiikille täyden 10 arvosanan toiminnasta, nopea toimitus ja kaikki mitä piti. Kyllä sitä Saksastakin voi kokeilla tilata, postimaksuja tuolta tulee Suomeen 25 egeä. Jeps jee, kannattaa tutustua!
DVD-R levyt eivät ole halpoja (CD-R tosin on), mutta muu laite krääsä voittaa yleisesti ottaen Suomen hinnat.
140+25=165 € suomessa saa saman aseman 175:llä. itse en ainakaan tilaisi saksasta 10 takie. pitääkö olla vielä luottokortti ja miten takuun kanssa?
Niin, ensinnäkin Suomesta on todella vaikea tänä päivänä saada noita dvd-asemia. LJH:sta odotin (jossa oli hinta tuo 175) pari viikkoa, eikä tietoakaan asemasta... Postikuluja tuli 10 euroa kun tilasin sen saksan tädin osoitteeseen joka maahantoi sen minulle. Lisäksi kun tilasin 50 kpl 90 min CD-R levyjä 17 eurolla samoilla postimaksuilla niin voi sanoa että säästi jo ihan kivasti. Ja tosiaan tiesi heti että saa mitä tilaa kun varasto saldo näkyy, vähän sama kuin verkkokaupasta... Visa jutuista en tiedä, kai se toimii niinkuin enklantiinkin, tai sit suoraa tilille ja Saksa kun on vielä oikea euro-maa niin ei pitäs olla vaikeeta. Takuu on sitten sen ajan murhe, en ole vielä kysynyt Toshiban käytäntöä...