http://www.dvdshrink.org/

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Burneri 21.11.2003.

1. Burneri

Burneri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    http://www.dvdshrink.org/

Käykääs tsekkaamassa tuolla.
    DVDshrink on ihan OK ohjelma aloittelevalle DVD leffojen varmuuskopioijalle.
    Se on erittäin helppo käyttää ja vieläpä ilmainen. DVDshrinkillä onnistuu kaikki tarpeellinen eli saat valittua haluamasi tekstit ja äänet, pakattua ja tehtyä paketin pelkästä leffasta ilman valikkoja. Tosin jos joutuu pakkaamaan reilusti niin silloin laatu kärsii melkoisesti.
    Lisäksi tarvitset vain jonkun poltto-ohjelman esim NERO jolla poltat DVDshrinkillä tehdyn paketin levylle.

2.  
  3. toukkaman

toukkaman Guest

4. Burneri

Burneri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aivan. Mutta pitäähän alottelijatkin johdattaa varmuuskopioinnin saloihin muistuttamalla vanhaista asioista.

5. reso

reso Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysymys löytyy jo toisestakin topicista, mutta minkälainen on dvd-shrinkillä pakattu videokuvan laatu? Parempaa vai huonompaa (huomattavasti?) kuin esim. CCE ja instant copy 7-8?

6. Burneri

Burneri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eiköhän DVDshrink jää kakkoseksi kuvanlaadussa näille kahdelle. DVDshrinkin etuja ovat ilmaisuus sekö erittäin helppokäyttöisyys.
    itse en kyllä juurikaan eroa huomaa kuvanlaaduissa, paitsi tietysti rankan pakkauksen jälkeen. Pienillä pakkauksilla DVDshrink on kuitenkin hyvinkin pätevä ohjelma.

7. toukkaman

toukkaman Guest

Noäistä kuvanlaatu asioista on väännetty kättä noissa vanhemmissa viesteissä ison vihan ajoista lähtien.

DVDSHRINKIN etu on että se on ilmainen.

Yleisin mielipide taitaa olla, että pikku softista DVD2ONE tekee parasta jälkeä. Parhaan jäljen saa tietysti CCE:llä, siinä menee vain pisin aika ja vaatii pikkuisen enemmän näppäilyä.

Varteen otettava ILMAINEN tapa on ripata levy esim. DVDdecrypterillä ja sitten jakaa se kahtia dvd fabilla. Img-toolsilla imaget ja poltot sitten vielä decrypterillä.
    Kuluu kaksi kiekkoa, mutta kuvanlaatu on muuttumaton ja kaikki ekstrat ja menut tallella ja kaikki softat on ilmaisia.

8. Adder_78

Adder_78 Guest

Itseasiassa Intant Copy tekee parasta jälkeä noista parin napin softista...

Tuosta systeemistä puuttuu vielä emäntä, joka käy aina vaihtamassa levyn ettei itse tarvitse vaivautua. :eek:)

9. amtiainen

amtiainen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen myös samaa mieltä että kyllä se Pinnacle Instant Copy 7/8 tekee parasta jälkeä. Tosin kaveri kyllä kehui että DVDShink 3 tekee huomattavasti parempaa jälkeä kuin vanha 2 versio.

Itsekkin näin sillä ripatun DVD leffan laadun ja se näytti todella hyvältä, mutta itse en ole kerkinyt testata sitä.
    Nyt kun ei koneessa ole väliaikaisesti DVD asemaa. Kakkosversion DVDShinkin olen testannut ja se ainakin häsivi todella suurella erolla Pinnacle Instantcopy 7'lle.

10. a79

a79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä se Shrink 3 tekee tosi hyvää jälkee. Noin 40 elokuvaa oon sillä tehny enkä juurikaan ole huomannu eroa alkuperäsiin ainakaan 32" telkkarista katottuna. Muistakaa sitten pistää deep analysis päälle tai muuten voi tulla pikselimössöä.

11. dRD

dRD I hate titles Ylläpitäjä

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Adder_78:

Jep, mutta sit taas erona on se muihin "pikkusoftiin", että IC ei ole transkooderi, vaan pakkaa videon uusiksi, vaikkakin nopeahkosti (ja verrattuna sitten "oikeisiin" pakkereihin inc. CCE ja TMPGEnc, suht heikosti kuitenkin). Välimallisofta, ei niin nopea kuin transkooderit, mutta yhtä helppo, mutta sitten taas ei tuota niin hyvää laatua kuin todellise pakkerit. Mutta onhan se hyvä, että on vaihtoehtoja :)

Jaa tämä sivu