Onko kenellekkään tullut vastaan, laite: 1. Johon voi liittää 5.1 normaalit kotiteatteri kaijuttimet.(esim vanhasta kotiteatteri paketista) 2. Digiboxi mahdollisuus, sekä mahdollisuus käyttää digiboxia kaukosäätimen kautta. (hd kuvalaadulla) 3. Mahdollisuus lähettää laitteelle wlan kautta hd kuvaa ja väh. 5.1 ääntä. 4. Mahdollisuus operoida laitetta langattomasti esim selaimen/kodin lähiverkon kautta. (Ikään kuin palvelin) Kaikki tietenkin FULL HD resoluutiossa. Kaikki kodin yhdessä laitteessa helposti operoitavissa.Onko jollain kokemusta vastaavasta laitteesta ja miten on sen toteuttanut. Otan mielelläni kommentteja ja ohjeita vastaan miten paketti olisi koottavissa. Suurimmaksi ongelmaksi uskoisin kaijuttimien saamisen toimimaan ilman vahvistinta, sekä miten se osaa muuttaa vaikka 2.1 ääniraidan 5.1 :si.
Googlailessa tänään emolevyjä AMD:n uudelle 780G/780M piirisarjan emolevyille ja 45:n Watin 4850E prossulle vastaan tuli jossakin kuva MSI:n 4711 emolevystä. Mikäli ei halunnut tyytyä pelkästään emolevyn äänikortin äänen vahvistukseen niin siihen oli ostettavissa erikseen kortti joka toimi vahvarina. (kaipasi ulkoisen lisävirran syötön) WLAN osuuden joutuisit sitten järjestämään erikseen joko USB WLAN tikkuna tai PCIE wlan korttina tai kierrättämällä WLAN routerin kautta. Emolevy oli siitä mielenkiintoinen että siitä oli rohjettu jättää pois vanhaa legacy kuonaa, eli ei enää printteri porttia eikä PCI väyliä. (PCIE:tä tosin löytyi)
http://www.futurelooks.com/378-Ther...-Home-Theatre-PC-Enclosure-Review.html?page=3 Siinä on todella mielenkiintoinen runko tälle projektille.. Mitä mieltä olette tuosta kotelosta? sitten ongelmia.. Onko mahdollista käynnistää tietokone wake on lan kanssa ? Etäkäytöllä.. "TILANNE" HTPC KOTONA, OLEN ITSE MÖKILLÄ JA TIETOKONE ON KIINNI.. MENE SELAIMEEN --->LÄHETÄN SINGNAALIN OMAAN WLAN ASEMAAN JOKA VÄLITTÄ SEN ---> TIETOKONEELLE. TIETOKONE KÄYNNISTYY MENEE WINDOWS ----> SELAIMELLA ETÄKÄYTÖN KAUTTA.. Onko tämä mahdollista ja jos niin millä pudjetilla.. millä ohjelmilla voi hakea verkon yli tiedostoja toiselta koneelta.. Kiitos etukäteen vastauksistanne.. Julkaisen tänne kun olen saanut toimimaan tämän systeemin niin koko kertomuksen projektista.. APUA KAIVATAAN..