HTC Desire S vastaajaviesti

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Karvalakki 11.08.2011.

1. Karvalakki

Karvalakki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun puhelinvastaajaan jätetään viesti, siitä tulee normaalisti tekstiviesti-ilmoitus. HTC Desire S:ssä olen törmännyt ongelmaan, että "omasta numerosta", jota siis vastaajanumerokin edustaa, ei tule äänimerkkiä eikä muutakaan ilmoitusta tekstiviestin saapumisesta. Viesti kyllä saapuu, mutta ei ilmoitusta uudesta viestistä. Ilmoitus tulee kyllä muista numeroista saapuvista sms-viesteistä. Millä tämän ilmoituksen saisi päälle?

2.  
  3. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Moro,

Settings->Call->voicemail kohdasta löytyy ainakin itsellä Clear voicemail notifications. Itse en pysty sitä koittamaan, koska en ole laittanut puhelinvastaajaa toimimaan. Mutta jos ne asetukset tyhjentää, niin voisi kuvitella että äänimerkin voisi asettaa uudestaan.

4. Karvalakki

Karvalakki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vinkistä, tuosta sen kai saisi päälle, mutta jostain syystä mulla on tuo valikon kohta "harmaana", enkä pääse sitä muokkaamaan. Voiko tuo asetus tulla operaattorilta?

5. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Mulla on kans se kohta harmaana, en tosin vastaajaakaan ole asettanut. En usko että asetus tulisi operaattorilta, varmaankin jotain adroidin "hienouksia" ;)

Enempää en kyllä osaa autaa, jos joku keksii ilmoittakoon tänne ;)

Jaa tämä sivu