Elikkäs olisin tässä ostamassa uutta puhelinta ja kysymys kuuluu että kumpi on parempi HTC DHD vai LG Optimus 2x? Käytän puhelimessa paljon Twitteriä ja Facebookia eli hyvä selain ois ihan kiva ja kyllähän mie pelaan jonkin verran myös. onko kellään kokemuksia noista puhelimist. Olen itse tykännyt tuosta HTC DHD:sta tosi pitkään, mutta nyt kun LG julkaisi tuon Optimus 2x:n niin olen myös tykästynyt siihenkin.
joo elikkäs ostin tuon HTC Desire HD puhelimen. olen ollut todella tyytyväinen siihen. Pelien grafiikkakin on hyvä ja akku kanssa, vaikka joudunkin lataamaan joka päivä. kaikista parasta tässä puhelimessa on pelit, selain, soitin ja kamera.
Niimpä, oisin varmaan itse valinnu optimus 2x:n, nopeuden takia. Veikkaan, että molemmissa on yhtä huono akkukesto.
Se riippuu myös akuista.... Lg kännykässä on 1500 mAh suuruinen akku ja tuossa HTC on 1230 mAh akku... Eli HTC on huonopi akunkesto....
LG:ssä on ollut kyllä aika paljon kaikkia ongelmia kun foorumeita selailee. Puhelut ei tule läpi, softa bugaa yms... Eli ei huono valinta tuo HD ollenkaan
Jaa... Ei minulla ole ollut noita ongelmia.... Hyvin on toiminut ja nopeasti..... Ei kannata ostaa samanhintaista hidasta puhelinta kun saa nopean.
Ei se prossun teho puhelimessa kaikkee ratkase. Käytettävyys ja yleinen softan laadukkuus on vähän hyödyllisempää, kun se, että saat 5 framee/s enemmän siihen paskaan FPS peliin jota pelaat vaan sen takia, että se on mahdollista. En tiedä paljoo tosta LG:stä, mutta yleisesti on kuulemma LG:n Android puhelimissa softa ollu paljon heikompaa, kun HTC:n. Ja jos tosiaan tehokkaan puhelimen haluais kannattas varmaa Samsung Galaxy S II venailla. En kiellä etteikö toi LG vois olla parempi ainakin joissain asioissa, mutta HTC ei todellakaan huono ole ja ero on sen verta pieni, että ei siitä kannata härkästä tehdä. Hyvä puhelin siis sulla taskussa
Jos akku ei kestä normaalia käyttöä edes kahta päivää, niin ei voi puhua akunkestosta. Surullista tämä homma..
M Kyllä mutta kyseessä on melkein saman kokoinen näyttö joka syö virtaa..... HTC kännyköiden ongelma on juuri se että akun kapasiteetti on aika pieni.
Jep, mutta LG:ssä on kaksiytiminen prosessori, eikä sitä voi sanoa varmasti miten se todellisuudessa on.