Eli täältä pitäisi saada imuroitua http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...em=ir-47946-1&os=2093&product=447387&lang=en& mutta ei tule mitään ajureihin viittaava,ainoastaan joku väriruutu tallentuu program fileisiin. Minulla lukee nyt laitehallinnassa, että näyttö on yleinen käyttölaite PnP,eikös siinä pitäisi olla HP vs19 ? Vai onko niillä ajureilla mitään merkitystä? Niin ja lisäys vielä, että Vistaan pitäs saada ajurit, XP:n tuntuu lähtevän latautuun, mutta tilttaa kesken latauksen, kun käyttöjärjestelmänä on Vista.
Öh, näyttöhän ei siis tosiaankaan ajureita tarvitse, näytönohjain kylläkin. Ei se kone taida sitä näyttöä tunnistaa ellei käytössä ole DVI-liitäntää, VGA muistaakseni ei tämmöistä tue, vaan näytön tiedoissa tosiaan lukee jotain tyyliin Generic Monitor tai jotain vastaavaa.
Joo sitä mieltä olen minäkin,että niillä ei merkitystä, mutta kun kaveri taas väitti että on. Näkyy niitä kuitenkin olevan valmistajien sivuilla saatavilla. Tosta HP:n linkistäkin sain imuroitua Vistaan XP:n ajurit vuodelta 2004, toimi hyvin niilläkin, mutta vaihdoin sen yleisen monitorin siihen kuitenkin takaisin.
Kyllä mun HPn näytössä on ajureilla merkitystä. Malli W2207 ja videot ei suostunu näkymään tässä näytössä ennekuin hain HPn sivuilta uusimmat ajurit tälle näytölle.
vistan pitäs ite kyllä tunnistaa tuo näyttö ja joskus nuilla ajureilla on merkitys mutta ei pitäis olla vistassa.
Joo mulla on koneessa niin että kun mun hp:n näytössä ei ole DVI:tä mutta koneessa on ainoastaan DVI liitäntä, joten HP toimitti koneen mukana semmoisen välikappaleen DVI--> VGA eli näytöstä lähtee vain normaali VGA johto tohon välikappaleeseen joka taas on koneen DVI:ssä kiinni. Mutta kyllä tuolla lukee näyttöni nimi joka on HP w1907v eli periaatteessahan tuo VGA-kaapeli sen näytön tiedon kuljettaa..
Joo kokeilin vähän aikaa Acerin 24 tuuman näyttöä ajurit löytyi täältä http://support.acer-euro.com/drivers/monitor/al2416.html tässä ei kanssa ollut kuin se VGA liitäntä. Ajurit kyllä asentui, mutta yhtä huonosti näkyi kuin ilman niitä.