1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HP tulostimen tulostuspäiden puhdistus

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Rekku14 21.01.2014.

  1. Rekku14

    Rekku14 Member

    Liittynyt:
    28.08.2007
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    HP PSC 1510 Tulostuslaadun kanssa on ongelmia. Miten puhdistus onnistuu?

    Käyttiksenä win 7
     
  2.  
  3. Rekku14

    Rekku14 Member

    Liittynyt:
    28.08.2007
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Ei toimi 1510-versiossa, mutta muille HP:n tulostimille:

    1. Lataa HP Print and scan doctor HP:n nettisivuilta
    2. Avaa ohjelma -> Korjaa tulostus -> Puhdista tulostuspäät

    Tässä omassa romussa mekaaninen puhdistus on ainoa vaihtoehto
     
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    8,441
    Kiitokset:
    1,085
    Pisteet:
    243
    Jos käyttöopas on hukassa, sen voi ladata tuolta: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/manualCategory?cc=fi&lc=fi&dlc=fi&product=428800

    Tulosta toimintatestisivu ennen tulostuskasettien puhdistamista. Lisätietoja on kohdassa
    Toimintatestiraportin tulostaminen.
    Jos toimintatestin raportti ilmoittaa ongelmasta, puhdista tulostuskasetit HP Image Zone
    -ohjelmistolla. Lisätietoja on HP Image Zone -ohjelmiston ohjeessa.
     
  5. Rekku14

    Rekku14 Member

    Liittynyt:
    28.08.2007
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ongelmana on se että Image Zonea ei saa toimimaan win7-käyttiksessä
     
  6. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    8,441
    Kiitokset:
    1,085
    Pisteet:
    243
    Googlella löytyi tuollainen ohje:

    Re: Windows 7 and HP Image Zone softwareOptions

    I got HP Image Zone to work with Windows 7.

    1. Log in as administrator

    2. Load installation CD. Find setup.exe, right click, select troubleshoot compatibility. Accept XP mode.

    3. Start program.

    4. It takes awhile to install the program. Be patient.

    5. Ignore any messages that the program may not have installed correctly.

    6. Once program has loaded, click next and save settings. Ingore any error messages.

    Once the program is loaded, you can copy the shortcut(s) from the adminstrator's desktop to other users or just create a new short cut.

    Tuosta ohjeessa mainitusta yhteensopivuustilan vianmääritystoiminnosta on myös suomen kielistä ohjetta:
    http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/open-the-program-compatibility-troubleshooter

    Jos haluat linkin myös alkuperäiseen keskusteluun, josta ohje löytyi, se on tuossa: http://h30434.www3.hp.com/t5/Deskto...dows-7-and-HP-Image-Zone-software/td-p/203127
    Ohje on sivulla 5 ja sen jälkeen aika moni on kertonut sen toimineen. Toivotaan, että toimii sullakin.
     

Jaa tämä sivu