Iltaa. Löytyisikö keneltäkään tietoa onko olemassa jotain yleistä skannaus ohjelmaa otsikon mukaiseen hp:n all in one vehkeeseen?? Käyttis 32bit xp home. Laitteeseen olen saanut ajurit asennettua ja toimii siis printterinä mukavasti, mutta yrittäessäni laittaa hp:n omia ohjelmia koneelle niin ne eivät vaan yksinkertaisesti asennu. Asennus on kerran ollut jo yön yli asentamassa mutta mitään ei silloinkaan tapahdu. Jää "jumiin" 6% kohdalle ja on muka asentavinaan lisää mutta ei asennu. Uusimmat ohjelmat olen ladannut hp:n sivuilta->ei toimi. Cd:ltä asentanu-> ei toimi. Sinänsä ei haittaa kun en pahemmin skannaile, mutta nyt kun pitäis, niin harmittaa suunnattomasti. Kiitos avuista jos joltain löytyis ideaa! Edit: Tossa kuvaa asennuksesta. Nyt se on jämähtänyt tohon prosenttiin. Joskus menee sinne 6% asti ja jämähtää siihen. Tuo lukema tossa asennetaan muita ohjelmia kohdan perässä laskee todella hitaasti ja loppu vaiheilla saattaa jopa lisääntyä... Apuja kiitos!
koitappa asentaa hphjelmistot niin et palomuuri sekä virustorjunta on pois päältä.ainoa keino millä sain ite ko. ohjelmat pelittää.mulla on zone alarm ja avira.jostain syystä ne stoppas hp:n asennuksen.on tehneet samaa kyllä muillekin asennusohjelmille
Juu, kiitos vinkistä.Mutta sain asennettua ohjelmistot. Vähän yli 8 tuntia oli asentanu ja jumahtanu johonkin kohtaan, niin yhtäkkiä asennus meni loppuun ja kaikki toimi.... Tiedä sitten mikä oli, mutta nyt ainakin toimii.