Hp psc 1510 All in one laitteeseen skannaus ohjelma?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi kerbo 15.01.2008.

1. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Iltaa.

Löytyisikö keneltäkään tietoa onko olemassa jotain yleistä skannaus ohjelmaa otsikon mukaiseen hp:n all in one vehkeeseen?? Käyttis 32bit xp home.

Laitteeseen olen saanut ajurit asennettua ja toimii siis printterinä mukavasti, mutta yrittäessäni laittaa hp:n omia ohjelmia koneelle niin ne eivät vaan yksinkertaisesti asennu. Asennus on kerran ollut jo yön yli asentamassa mutta mitään ei silloinkaan tapahdu. Jää "jumiin" 6% kohdalle ja on muka asentavinaan lisää mutta ei asennu.

Uusimmat ohjelmat olen ladannut hp:n sivuilta->ei toimi. Cd:ltä asentanu-> ei toimi.

Sinänsä ei haittaa kun en pahemmin skannaile, mutta nyt kun pitäis, niin harmittaa suunnattomasti.

Kiitos avuista jos joltain löytyis ideaa!

Edit:

Tossa kuvaa asennuksesta. Nyt se on jämähtänyt tohon prosenttiin. Joskus menee sinne 6% asti ja jämähtää siihen. Tuo lukema tossa asennetaan muita ohjelmia kohdan perässä laskee todella hitaasti ja loppu vaiheilla saattaa jopa lisääntyä...

Apuja kiitos!

Viimeksi muokattu: 16.01.2008
  2.  
  3. postald

postald Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    koitappa asentaa hp:eek:hjelmistot niin et palomuuri sekä virustorjunta on pois päältä.ainoa keino millä sain ite ko. ohjelmat pelittää.mulla on zone alarm ja avira.jostain syystä ne stoppas hp:n asennuksen.on tehneet samaa kyllä muillekin asennusohjelmille

4. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Juu, kiitos vinkistä.Mutta sain asennettua ohjelmistot. Vähän yli 8 tuntia oli asentanu ja jumahtanu johonkin kohtaan, niin yhtäkkiä asennus meni loppuun ja kaikki toimi....

Tiedä sitten mikä oli, mutta nyt ainakin toimii.

Jaa tämä sivu