HP Pavilion zv6028EA käynnistysongelma?

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Paltsu80 16.01.2008.

1. Paltsu80

Paltsu80 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä tuossa jo viime vuoden puolella asentelin läppäriin Nokian PC-suitea ja se sitten asennus jumitti kesken kaiken ja sit suljin läppärin ja käynnistin uudelleen. Windows XP ei lähtenyt käyntiin. Olen kokeillut vaihtaa kiintolevyn mutta vika ei ollut siinä.

Sitten olen yrittänyt asentaa uudelleen Windows XP:tä siihen ja ei lähde boottaan Windows XP:n asennuslevyltä saatikka miltään muultakaan.

Nyt on Serv-IT:ssä huollossa. Yrittivät samaa eli asentaa Windows XP:tä. Eivät saaneet ja veikkasivat emolevyn vaihtoa. Puhelusta sai semmosen käsityksen että eivät rupee vaihtamaan. Eli mitä teen seuraavaksi. Perjantaina pitäisi hakea se pois. Läppäri on 2 ja puoli vuotta ja ostin sen Kodin Anttilasta.

2.  
  3. vesalle

vesalle Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hassu yhteensattuma, elikkä mulla on ihan sama kone ja 3 viikkoa sitten asensin pc suiten jonka kanssa oli ongelmia, en ole varma johtuiko siitä vai mistä mutta joku osa explorerista oli kadonnut ja jouduin asentamaan xp:n uusiksi puhtaalta pöydältä, eli minkäänmoinen korjaus vaihtoehto ei onstunnu. Mutta kyllä tää nyt tuntuis toimivan normisti, no ainahan sä voit kompuroida sen konees kanssa ja pudottaa sen vaikka lattialle jos vaikka kotivakuutus korvaisi ;o)

Jaa tämä sivu