Mitäs sanotte tuollaisesta mötikästä? Tässä vielä tarkempaa tietoa... * Aito 32-bittinen Windows Vista® Home Premium * AMD Turion™ 64 X2 -mobiilitekniikka TL-60 * 3 072 Mt (1 x 1 024 Mt + 1 x 2 048Mt) * 250 Gt SATA-kiintolevyasema 5400 k./min * 17 tuuman teräväpiirtoinen WXGA+ BrightView-laajakuvanäyttö * NVIDIA® GeForce™ 8400M GS näytönohjain * Käytettävissä yhteensä enintään 1535 Mt näyttömuistia, 256 Mt:n erillinen muisti * Kirjoittava Lightscribe Super Multi -DVD-asema (+/-R +/-RW), kaksikerrospolton tuki * Sisäinen 5 muistikortin lukulaite (Secure Digital, MultiMedia, Memory Stick, Memory Stick Pro, xD Picture Card) * IEEE 1394 FireWire® -liitäntä * 802.11b/g WLAN * HP Pavilion -Web-kamera ja sisäinen mikrofoni * HP -kaukosäädin Ja linkki vielä perään Mietin vain et hinta vaikuttaa ihan kohtalaiselta ja speksitkin ovat ihan hyvät. Googlella yritin vielä löytää muita liikkeitä, jossa myytäisiin kyseenomaista vehjettä, mutta ei oikein löytynyt. Onko arvoisilla foorumilaisilla mitään sanottavaa kyseenomaisesta koneesta mitä minun pitäisi tietää. Muuten varmaan ostan pois tuossa kohtapuolin.
Itsekkin pistin juuri samaisen laitteen tilaukseen Hobbyhallista, 799€. Näyttää ja kuulostaa ihan kivalta netti ja työ koneeksi.
Taita olla vielä aika pieni osa liikkeistä jotka kertovat hintansa netissä, esim. kodinkoneketjujen kauppiaat harvemmin ilmoittavat lopullisen myyntihinnan muuta kuin nokatusten asiakkaan kanssa. Itse en viitsi Anttilaan ja HobbyHalliin maksaa ylihintaa kun yleensä saa monta kymppiä tingattua kun menee paikan päälle Expertin tai Teknisten tai vastaavien kauppiaiden juttusille. Tuokin HP:n kone lähtee esim. kevyesti hintaan 765€ tai jopa alle jos vaan haluaa...
Juu kyllä varmaan lähtis vieläkin halvemmalla, mutta itse ainakin ostan osamaksulla, ja se ei monissa kaupoissa onnistukkaan. Ja kun vielä itse olen Hobbyhallin Jäsen, ei tarvitse edes maksaa alkukäteen mitään maksuja. Joten sinänsä...
Ehkei alkukäteen mutta loppukäteen sitten maksatkin itsesi kipeäksi, eli ainakin 83 euroa menee kankkulan kaivoon. (Eli Hobby Hallin osamaksuhinta 848,- miinus kodinkoneliikkeen 765,- Tuolla tavalla et ainakaan pääse koskaan rikastumaan. =)
Höpsis, Ei se 100€ tunnu vielä missään. Tottakaihan sitä ostaisi aina suoraan käteisellä, mutta aina ei tuo rahapuoli anna periksi joten joutuu turvautumaan osamaksuihin. Ja luulen että Hobbyhallista saa suhkot halvalla, kun osamaksulla maksaa.