Sai vähän päälle 5200 pistettä. Muistaakseni tuolla näyttiksellä oli merkattu jonnekkin läppäreiden listaukseen yli 6000 pistettä mutta tyytyväinen olen! ATI Mobility Radeon HD 4650 1000 € http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/ho/WF06b/321957-321957-3329744-64354-64354-3884606-3927532.html
Pyöriikö sulla 64-bittinen Vista ongelmitta? Kyseinen kannettava hieman kiinnostaisi ja syksyllä voisin hankkia siihen Wintoosa Seiskan 64-bittisenä.
TV-kortin ajurit ei toimi vaikka niitä 64 ajureina tyrkytettiin. Jää 2 tunnistamatonta laitetta ajurien asennuksen jälkeen. Lisäks joidenkin ajurien asennuksen jälkeen tulee ilmoitus "Ohjelma ei ehkä asentunut oikein". Sitten äänen säätö napeissa on bugi, että välillä ruutuun ilmestyy voimakkuuden ilmaisin ja välillä ei (Sama bugi oli myös 32-bit). Ja välillä esim pelissä äänen säätö heittää windowssiin . Ei tossa sen kummempia . Tänään kokeilen undervoltitusta. Edit: Ei tunnistanut tuo RMclock prosessoria, joten siihen tyssähti alivoltitus.
Tulee vähän offtopic mutta en viitsi uutta threadia avata tälle asialle kun kuitenkin liittyy samaan koneeseen. Eli tuleeko näissä Suomessa myytävissä dv7-2080eo- malleissa tuo näyttö normaalina brightviewina vai infinity? Infinitystä ei tuoteselostuksessa kyllä lue mitään, mutta olisi kiva tietää.
onko normaalia että tuuletin pitää kovaa mekkalaa peruskäytössä. meinaa päivitin tähän malliin dv6544eo:sta ja se oli hiljasempi ku mikä.
Pyörii ku pyörremyrsky. Ite oon tohon jo tottunu... Otin kans takuulaajennuksen ku pelates on lämmöt 90 c. Niin tuskin kestää kovin kauaa noilla lämmöillä, että huoltakoot HP sitä sitten ilmatteeks seuraavat 3 vuotta niin!
no hyi hitto, vaikuttaa ihan formulalta. vääntöö kyllä riittää, mutta pitää fixata joka ikisen ajon jälkeen. kaippa tähän on sitten pakko tottua. oon musiikilla yrittänyt peittää mut vähänku hiljenee nii taas ulvoo ku susilauma
Mutta täysillä sen ei pidä missään nimessä kokoajan olla kevyessä käytössä. Mutta ei se sulla täysillä lienekään...