HP Pavilion dv 6505eo hiljeni

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Annesi 24.01.2013.

1. Annesi

Annesi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Neuvoa tarvitaan taas...
    Aiemmin täällä kyselin, kun äänet hävis koneesta (tulivat ja menivät). No ne äänet ei sit enää tullu takaisin. Mutta nyt tulikin toinen ongelma. Teki kerran jo aikaisemmin sen, että sammuttamisen jälkeen ei käynnistyny sit millään. Mä heiluttelin ja ravistelin ja naputtelin sitä aikani ja puhalsin niihin ilma-aukkoihin, ni sit lähti käyntiin ja toimis taas pari kuukautta. No nyt viikko sitten sama juttu, eli mitään ei tapahdu kun yrittää käynnistää. On siis täysin mykkä. Mitään ääntä ei koneesta ole kuulunut juuri ennen sulkemista, eikä mitkään valot oo vilkkunu (siis ylimääräiset), mitään ilmoitusta ei tullut, eli toimi ihan moitteettomasti.
    Mikä vika voisi olla? Kannattaako enää edes yrittää korjata? Kone on ollut vain mun ns nettisurffailu ja sähköpostin lukukone. Vanha mutta aika vähäisellä käytöllä ollut.
    Tai voisko olla esim virtanapin joku kytkösjuttu nyt irti tai jotain?
    No ymmärrän, että vaikea sanoa, kun ei edes näe konetta...
    Jos ei kannata korjata, niin miten ihmeessä mä saan kaikki mun tiedostot sieltä enää kun se ei kerta käynnisty?
    Mulla on siellä valokuvia, videoita yms. (onneks ei pahemmin enää työpaikan asia-juttuja...mut kuitenkin)!
    Sain aiemmin sen sivun osoitteen, missä voi tyhjentää koneen, eli dban.org, mutta mä en sinne nyt pääse, eli miten sen voi tyhjentää?

2.  
  3. zipperi

zipperi Regular member

Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Kiintolevy ulos ja asennus parinkymmenen euron ulkoiseen koteloon (USB tms.) niin tiedot voi kopioida toiselle koneelle (jos vika ei ole levyssä).

4. Gereti

Gereti Senior member

Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    jimmsistä saa deltacon usb 3.0 2.5" kovokotelon hieman reilulla 10eurolla,ja on muuten hyvä kotelo :3

5. Afterburner

Afterburner Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Valmistusvika joka koskee kaikkia Nvidia-piirisarjasia koneita. Väyläpiirin juotokset aukee lämmöstä. Vain jotkut hyvin jäähdytetyt emot kesti. Nvidia lopetti piirisarjojensa tuotannon laitevalmistajien herpaannuttua ongelmaan. Väyläpiiri on siis sulanut juotokseiltaan.

6. Annesi

Annesi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei, ja kiitokset vastaajille! Yritän saada jonkun tutun tekemään tuon tyhjennysyrityksen....

Jaa tämä sivu