Omistaako kukaan muu kyseistä läppäriä? Ihmetyttää kun ostin itse tämän gigantista pari kuukautta sitten enkä oo muualla nähny tätä myynnissä Ja nyt tämä on poistunut gigantinkin valikoimista. Onko kaikissa Intel prosessoreissa muuten tuo kiihdyttelevä tuuletin? :S ainut juttu, joka on pistänyt vähän ärsyttämään.
Läppärisi kuuluu Pavillion 6500 viihdekannettavien sarjaan. Niitä on varmasti erilaisia pienine eroineen. Voit itse tutkia ja vertailla, mitä eroja omalla koneellasi on muihin sarjan koneisiin, jos kiinnostaa. Koneesi ei ole erityinen harvinaisuus, ellei jokin sen yksityiskohta. http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/ho/WF25a/22095-315715-1301501-1301501-1301501-80247528.html Tuulettajan käytön mukainen kierrosnopeus on nykyisten HP läppärien ominaisuus, ei vika. Huolehdi siitä, että ilma kiertää eli tuuletusaukot eivät peity niin ääni vähenee minimiinsä. Eri koneissa on toki äänitasoltaan erilaisia tuulettimia. Voihan niitä parannella paremmiksi, jos kovasti häiritsee. Älä käytä pehmeällä alustalla ja esim. sängyssä, jos et halua tuuletusaukkoja tukkoon
Juurikin näin. Kovalla alustalla ja viileessä huoneessa ei meluhaittoja paljon tule, mutta joskus yöllä/illalla inhottavaa jos alkaa kiihdyttelee. samahan toi oli pöytäkoneen e6400 rossun kanssa. mutta ku laski vähän taajuuksia yöks nii oli hissuksii. En sitä viaksi aatellukkaan, ihmetytti vaan, kun ei ole mielestäni kovin fiksu ratkaisu varsinkaan läppäriin, joiden on totuttu olevan lähes äänettömiä. No voisin pitää tätä läppärini mallia aika harvinaisuutena. en ees googlettamalla löytänyt ku muutaman harvan tätä mallia olevan koneen (t5250), lähes kaikki muut olivat t7000-sarjan prossulla mutta muuten kyllä lähes sama .
Niin tarkennuksena vielä, että en siis löytänyt kyseistä läppäristä, kuin muutaman arvostelun. Ja suomalaisita nettikaupoista, en löytänyt tätä täysin samaa konetta muualta, kuin Gigantista.
Gigantin hinnnathan perustuu siihen, että ne ostaa suuria eriä mahdollisimman edullisesti valmistajilta, myyntiin muuallakin kuin Suomeen. Määrät ovat sellaisia, että jokin laitetyyyppi voi mennä siihen sitten kaikki. Kuitenkin ainakin sikäli olet tehnyt hyvän kaupan koska kone on HP, jonka huolto ja palvelu pelaa. Kaikkien muiden kohdalla ei voi oikein samaa sanoa. ;-)
Joo. sen olen kuullut itsekkin, että palvelu pelaa. Olen ollut muutenki tähän tosi tyytyväinen eikä harmita yhtään, että pöytäkone sai väistyä kätevyyden tieltä Hyvä kirkas näyttö, muisti 2048 riittää mainiosti, tyylikäs ulkonäkö, tukeva rakenne (joka on mielestäni läppäreissä ehdoton vaatimus). Loisto vehje. Nyt krapula limua ->