HP pavilion 2207

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi MoiMi21 06.09.2007.

1. MoiMi21

MoiMi21 Guest

olkaapa ystävällisiä ja kertokaa kyseen omaisen näytön huonoja puolia. sovelltuuko hieman pitemmält ja makuultaan elokuvien katseluun. pää 30 cm alempana näytön ala reunaa. siis kertokaa kaikki mikä kyseisessä paneelissa vituttaa.. kiitos 8)

2.  
  3. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285
    Kyllähän tuota on kehuttu melkoisesti, 226BW:n tasoinen kun ottaa huomioon nuo samsungin paneelisotkut. Jos ostaisin nyt 22" näytön, se olisi tuo.

4. MoiMi21

MoiMi21 Guest

kiitti linkki vinkistä 8) ite en uskonu oikee noit samsung läppii ja ol iha pakko testata se näyttö. ol silkkaa paskaa mun käyttöö. jännäää kusetusta ku enää ei saa ees mitenkää tarkistettuu et mikä paneeli o ees kiinni. oma oli r paneelilla. todellisuudes varmaa oli se c, oli niin paljo valkovuotoi kaikil reunoil.

5. vekarppe

vekarppe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itelläni on HP w2207 ja olen tykännyt.

6. MoiMi21

MoiMi21 Guest

24.9 maahantuojalle, muutama päivä siitä minulle. 8)

7. MoiMi21

MoiMi21 Guest

eli joo HP w2207 se tännekkin sitten tuli. valo vuotoo kolmelt reunalt noin puol senttii, ei todellakaan mitenkää häiritsevästi. tehas asetuksist ei oikee voi mitää enää säädellä ku kaik tuntuu oleva ni helvetin hyvin kohillaa. eipä taida ees kuolleit pikseleit alkaa ettimääkää, enemmänkuin tyytyväinen. kattelu kulmist vois sanoo jotaa huome ku leffaa illal kattelen. pyörii pöyäl paikallaa loistavasti ilman niveltä. näytön saa kallistettuu eteepäin ja vaika poikittain, eli pyörittelyt enemmänku hyvät 8) 330e ei mun mielest oo paha hinta tästä. huomattavast laadukkaampi ku samsungin 226wb A paneelilla. välttäkää.

Jaa tämä sivu