HP pakettikoneen formatointi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi nerdee 25.12.2005.

1. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli kuinkas tapahtuu tämä operaatio? Kyseisessä koneessa on toinen asema jonka nimi on "restore" tai vastaaava ja sen koko noin 4Gt. Mitään asennuslevyjä ei ole. Koneen alussa kun painaa f10 pääsee johonkin asennusvalikkoon. Formatointi tapahtuu sieltä? En pahemmin ole konetta voinut räplätä kun se on kaverin omaisuutta. :)

2.  
  3. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kaveri ainakin pisti sen osion avulla, mihinkäs se romppu oikee on hukkunu? :)

4. venalaine

venalaine Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Sieltä koneelta löytyy varmaan ihan valmiiksi jokin opas homma tai ohje- ja tuki juttu. Noissa se on varmaankin neuvottu. Yleensä näin on paketti koneissa.

5. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No niin kyllä vanhana nörttinä sitten selvisin ihan kunnialla eli koneen käynnityessä kun painoi f10 niin pääsi valikkoon josta formatointi ja uudelleenasennus tapahtui. Koneen mukana ei muuten tullut edes mitään levyjä vaan kaikki tarvittava on siellä recovery-asemalla. Kiitoksia vinkkejä antaneille!

6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Nykyään noissa on siellä ohjelmavalikossa toiminto, jolla saat itse tehtyä sen palautuslevykkeen (recovery cd). Asiasta joskus soitin ja kysyin, sanoivat, että nykytoiminta menee niin, että levyjä ei enää tule vaan ne on itse tehtävä. Pienen väännön jälkeen suostuivat kuitenkin levyt lähettämään :)

7. raziella

raziella Guest

Näyttää menevän vähän jokapaikassa tee-se-itse systeemeiksi. Kun muistaisivat kauppojen yhteydessä asiasta mainita mutta se taitaa olla luxusta nykyään.

Jaa tämä sivu