On sellainen ongelma, että langattomasta näppäimistöstä ja hiirestä loppuu paristot n.2vk välein. Ja kone ostettu 2 kuukautta sitte. Ja mutsin koneessa sama prombleema. Ja sitte oon kysässy kavereilta ja niillä paristot kestää jtn. 1vuosi. Että pitäiskö ottaa hp:hen yhteyttä Vai?
No pitäisi ja nopeasti. Sen jälkeen hommaat takuukorvaukset niin, että saat tilalle langalliset versiot näppiksestä ja hiirestä. Ps. Vieläkö joku leikkii noiden patskujen kanssa :S ????
Juuh... Kyllähän toi langaton rotta tossa pattereilla toimii, ja toimii yksillä pattereilla vähintään 8kk. Viimeksi vaihtanut patterit joskus viime vuoden puolella
Kas muillakin samaa ongelmaa. Näppiksessa kestää kyllä vuoden verran, mutta hiiressä ei. Siihen piti vaihtaa patterit joka kolmas päivä. Tosin aloin käyttää akkuja parin viikon jälkeen. Puoli vuotta sitten ostin G5, kun olin tuolla hp:n paskalla kiduttanut itseäni 1½ vuotta. Kaupassa sanoivat tuon olevan ihan normaalia. :/
OHO! Ompas hajontaa :S Nyt uskallan väittää, että toinen liioittelee ja toinen ei. Vinkiksi: Kuka ostaisi akkuja, jos kerran patskut kestäisivät sen vajaan vuoden? Eli taisi Kerbo nyt repäistä sellaisen jutun, jota ei usko varmasti itsekään
Jos joku vehje syö patterit kolmessa päivässä niin silloin voi jo vähän miettiä, että onko vehje rikki. Ja kyllä, patterit olen viimeksi vaihtanut hiireen joskus viime vuoden puolella. Hiirenä toimii Microsoftin wireless optical mouse 2.0. http://www.3dvelocity.com/reviews/mskbmouse/optimouse20_3.htm
Ostin tuon HP:n pakettikoneen paikallisesta elektroniikkaliikkeestä, ja siellä sanoivat tuon olevan ihan normaali kestoikä. Vaikuttikohan se, että mun kone oli päällä lähes 24/7 ja tämä hiiri ei osannut mennä valmiustilaan. Eli hohti punaisena ihan koko ajan. Mutta eipä tuo enää haittaa, kun ostin tämän G5. Ja HP:n tuotteisiin en koske enää pitkällä tikullakaan. =)
Juu mäkin ostin hp:n paketti koneen. Ja kyllä siihe tulokseen oon tullu että kun uuden koneen ostan (jos ostan) niin se ei ole hp!!!
Heh... aika läppä. Kaverilla kyllä hp:ssä hiiren patteri kestää kauemmin. EDIT Osista kun kokoaa niin saa sellaisen kuin tykkää Kannattaa muistaa seuraavalla kerralla kun koneen hankinta on ajankohtainen
Joo, kerbon kanssa sama hiiri ja patterit kestää juuri tuon n. puolivuotta (riippuu käytöstä, joko vähemmän tai enemmän).
Langattomia hiiriä on erilaisia, siksi erilaiset pattereiden kestot. Omassa HP:ssä on semmoinen hiiri, jossa punainen valo palaa aina, myös silloin kun PC on pois päältä. Alussa se ihmetytti, nyt olen siihen jo tottunut. Jos käytän akkuja, kestää ne 2-4 viikkoa, patterit ehkä pitempään. Minulla on tunnin pikalaturi ja akkuja/pattereita aina varalla. Kun huomaan, että hiiri alkaa hyytymään, lataan uudet akut ja vaihdan ne lennossa. Ei ongelmia. Mitä parempi kasasiteetti akuilla on, sen pitempään ne toimii eli älä käytä mitään 800mAh akkuja vaan 2300mAh tai vastaavan niin homma toimii. Voithan ottaa akun/patterin irti hiirestä kun et käytä (jos viitsit). Langalliseen ratkaisuun en siirtyisi enää mistään hinnasta. Ja onhan se lähetin/vastaanotin riittävä lähellä hiirtäsi esim. pöydällä monitorin alla?