Olen ostamassa kannettavaa peruskäyttöön, eli nettiselailuun, kouluhommien tekoon sekä leffojen katseluun. Tällä hetkellä käytän pelaamiseen lähinnä pleikkaria, mutta ei haittaa jos koneella onnistuisi myös jonkinlainen pelaaminen. Tälläistä konetta olen ajatellut: Hp Pavilion dv6-6104 Prosessori: Kaksiytiminen AMD A4-3310MX APU (2,1 GHz, Jopa 2,5 GHz nopeassa tilassa) Muisti: 8 Gt DDR3 Kiintolevy: 500 Gt SATA, 7200 rpm Näytönohjain: AMD Radeon HD 6750M (1 Gt erillinen GDDR5-muisti) Uutena käyttäjänä en pysty lisäämään linkkiä koneeseen, mutta kone löytyy ainakin itselläni googlesta heti ensimmäisestä linkistä netanttilasta. Onko järkevä ostos?
Kyllä tuo sen 550€ arvoinen peli on.. Itsellä ollut kaksi dv6-sarjan läppäriä eikä mitään pahaa sanottavaa. Ostaisin itse tuon jos olisin uutta läppäriä vailla.
Mutta minulla on.. kuumenee jopa 100 asteeseen esimerkiksi virustarkistuksen aikana... viilennysalusta yrittää viilentäö mutta ei tarpeeksi... Pölyä tuskin on sisällä... Viruksiakaan ei ole...
Sulla on joku maanantaikappale.. omaa kaks vuotta vanhaa dv6-2050eo en saa rasituksessa lämpenemään yli 65asteen vaikka mitä tekisin..
Kaverinikin Pavilion kuumenee aivan älyttömästi, ja koko kone hidastuu. Toisen kaverini HP Envy kuumeni yli 100 asteiseksi, mutta huollon jälkeen ei mene millään yli 60 asteiseksi. Että se HP:n jäähdytyksestä.
No mulla on ollu tuuria.. oon kaksi dv6 konetta omistanu ja kumpikaan ei kuumentunut huomattavasti, pikkusen lämpimämpänä kävi se vanhempi mut ei sekään haitannu. nyt sekin kone on jo kolmannella omistajalla eikä mitään ongelmaa.. koneen ostosta on noin 3,5vuotta