Joo elikkäs tollasen veli hommas ja siinä oli aluksi vista. Vaihdettiin sitten XP:hen ja ongelmia alko pikkuhiljaa ilmenemään: audion ajuria ja langattoman netin ajuria ei meinaa löytyä mistään. Olen varmaan kokeillut kolmea ajuria wlaniin ja viittä audioon, eli onko jollain tietoa mikä tässä on? tai mistä löytyis? HP:n sivuilta oon kokeillu kattoa, muttei löydy sieltä, tai ainakaan mä en oo löytäny. Kone sanoo että äänikorttia ei muka olisi, vaikka se on emossa integroituna. DxDiag: ------------- Sound Devices ------------- Description: Default Sound Playback: No Default Voice Playback: No Hardware ID: Manufacturer ID: Product ID: Type: Driver Name: Driver Version: Driver Attributes: WHQL Logo'd: Date and Size: Other Files: Driver Provider: HW Accel Level: Emulation Only Cap Flags: 0x0 Min/Max Sample Rate: 0, 0 Static/Strm HW Mix Bufs: 0, 0 Static/Strm HW 3D Bufs: 0, 0 HW Memory: 0 Voice Management: No EAX(tm) 2.0 Listen/Src: No, No I3DL2(tm) Listen/Src: No, No Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No Registry: OK Sound Test Result: Not run
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=fi&lang=fi&dlc=fi&product=3662035 Tai sit se on semmonen vehje, mihin ei muita kuin V:n Vistan ajureita. Saa...na, palataan DOS:siin.