*Ratkaistu* Ongelmana on wlan yhteyden pätkiminen. Tekee tuota vähän väliä ja useimmiten netti peleissä. Korjaantuu hetkeksi kun yhdistää uudestaan (yhdistä) napista. Kaapeliverkko ja itse wifi toimii kyllä kun samassa huoneessa 5v vanha läppäri eikä pätki, sekä puhelimessa toimii moitteetta. Ajurit olen kertaalleen asentanut valmistajan sivuilta (Qualcomm atheros) Käyttiksenä Win7 Onko mitään tehtävissä? Läppäri 3kk ikäinen Win7 Amd A8-4500 4gb ram 7670m +apu näyttis
Nettipeleissä voi pätkiä, mikä kaapelimodeemin merkki on?? Voi myös johtua liian hitaasta verkkoyhteydestä tai palomuurin asetuksista yms.
Kaapeli modeemi on Cisco ja speed test sekä käytännön lataus nopeus näyttää langattomalle 3.2mt/s Ethernet johdon kautta 4.6mt/s ja nettinä Dna 40m Ja tosiaan 3 puhelimen ja vanhemman läppärin netti toimii hyvin pätkimättä kaiket päivät. Nyt sain asiaan pientä helpotusta vindowsin vianmäärityksen kautta joka nollasi ja asetti asetukset uudelleen. Nyt ei ole kerennyt pätkäseen kuin kerran.
Kuinka sulla voi olla tollanen nopeustesti, kun mulla on DNA 10 meganen ja nopeustesti on kaapelilla 9,20 Mbit/sek, siis reilu 2 kertaa vaikka on pienempi liittymänopeus. Mulla on cisco epc 3825 modeemi ja aika hyvin on toiminut. Voit kokeilla ottaa sen täpin pois sieltä palomuurin asetuksista Block Ip Flood Detection Tuolla on kuvallisia ohjeita ko modeemista: http://dawn.fi/keskustelu/t/f-61/870541
Puhun nyt Megatavuista. (mb) Tehään pieni "opetus kierros" Eli 10 megan netillä saat ladattua n. 1 mt/s - 1.25mt/s -> Mt/s <-- Tällä 40megasella saa sitä 4,0 - 4,7 mt/s Eli käännettynä sinun "kielellesi" eli yksiköillesi tämä 4.6mt lataus nopeus on (4.6mt = 36.8 Mbit) Näillä näkymin tämä 40meganen on n 4x nopeampi kuin 10meganen tässä tapauksessa ilmoittamallasi lataus nopeudella, eli ihan oikein menee. Tällä voi testata nettinsä, joka täällä 40m olitässä testillä 39mbit/s ja upload nopeus 8mbit/s (tolla ei saa absoluutista max arvoa mutta antaa osviittaa netti nopeudesta) http://www.sonera.fi/nettiyhteydet/mittaa+nopeutesi/nopeustesti/ Jotta vastaus ois oikeen tyhjentävä niin tässä vielä converteri eli kääntää megabitit ja muut yksiköt toisiksi. http://www.unitjuggler.com/convert-memory-from-MB-to-Mbit.html Mb on sama kuin Mt ja Mbit on näistä 8x pienempi yksikkö 1gigan tiedoston lataus kestänee n.4min tulipa tekstiä, varmaan tyhjentävä vastaus näistä nettien nopeuksista ja yksiköistä Btw: otin qualcomin verkkosovittimesta ruksin pois virransäästö kohdasta(sammutetaan kun sovitin ei ole käytössä) saas nähä alkaako pelittään. Enkä usko että porttiohjauksessa tai itse päätelaitteessa olisi vikaa, koska kaikki puhelimet ja muut läppärit toimii ilman onglmaa 24/7.
Jatka samaan malliin harjaamista, kyllä siitä vielä hyvä tulee Kiitos ohjeista, olin katsonut huolimattomasti aiemman tekstisi. Näyttää siltä että pärjäilet omin avuinkin näissä hommissa
Päivitystä. Eli ongelma ratkesi kun otti wlan sovittimesta virransäästön pois. Hetken sai hakea kun ei ole valintaa perus virransäästö palkeissa(jotka oli max suorituskyky asetuksilla) itse laite hallinnan kautta piti tämä virransäästö ruksi tuolta etsiä. Sammutti siis wlanin kun katso sen säästävän virtaa netti pelin aikana, fixua -. - Ihme virran säästöä näillä läppäreillä.. Vähän turhankin kanssa väliin.