HP DVD Writer dvd530i

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Gok 25.10.2004.

1. Gok

Gok Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tämän kyseisen polttavan ostaminen mielessä. Onko kellään kokemuksia tästä? Kelpo vehje vai surkea tapaus. Oon ostamassa ensimmäistä polttavaani joten hyvät neuvot ovat tarpeen.

2.  
  3. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osta joko NEC ND-3500 tai Pioneer DVR-108. Neciä suosittelen jos omaat jonkun toisen aseman jolla voit lukea DVD:t. NEC polttaa ne loistavasti mutta ei ole parhaimmasta päästä lukemaan levyjä. LG:n lukevat asemat taitaa olla parhaimmasta päästä.

4. Gok

Gok Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos vastauksestasi. Taitaisi tuo NEC olla oikea vaihtoehto koska mulla on koneessa jo ennestään lukeva dvd asema.
    EDIT: Mbnetin hintaseurannasta katoin ton NEC:in ja ihan kohtuuhintanen toi on. Jäi vielä se mietityttämään että niissä kaupoissa joiden sivuilla nyt olen käynyt sanotaan ettei ton mukanu tuu audio kaapelia eikä liitäntä kaapelia. Ensinnäkin mihin tota audio kaapelia ees tarttetaan ja toiseksi mikä toi liitäntä kaapeli on ku seki pitäis ilmeisesti tilata

Viimeksi muokattu: 25.10.2004
  5. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Liitäntä kaapeli tarkoittaa IDE-kaapelia, jos sulla on vapaita paikkoja vanhoissa kaapeleissa, tai kytket sen vanhan laitteen tilalle et tarvi uutta kaapelia. Yleensä koneeseen saa kahteen ide-kaapeliin 4 laitetta (Cd/dvd/kovalevy).

Audio kaapelin tarvitset vain jos haluat kuunnella aseman kautta audiocd:tä (tuskin tarvit).

6. ktorni

ktorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin siis audiokaapelia tarvitaan vain, jos halutaan kuunnella audiocd:tä analogisesti. Nykyiset softat lukevat äänen digitaalisesti aivan kuten minkä hyvänsä datan.

7. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta käyttävätkö tällöin digitaalista audio kaapelia? Koska asemassahan on liitännät sekä analogisella että digitaliselle. Itse en ole tietoinen asiasta tarkemmin ajatellen.

Jaa tämä sivu