hp dv7-2020eo harkinnassa, tekeekö tuolla mitään?

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi maukku 27.04.2009.

1. maukku

maukku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tervehdys,

Olisi harkinnassa läppäri ja tuo Hp sattui silmään.

Annanpas hieman speksiä:

Prossu: 2.10 GHz AMD Athlon X2
    Muistit: 3072 MB
    Kiintolevy: 250 GB
    Näyttis: ATI Mobility Radeon HD 4530 512 Mt omat muistit
    Näyttö: 17.3” Diagonal HD+ High-Definition HP LED BrightView Widescreen Display (1600 x 900)
    Powerit: 90 W AC Power Adapter
    8-cell Lithium-Ion (Li-Ion) battery

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/prodinfoCategory?lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=3925560#

Siinä kait tärkeimmät. Olisiko tuolla käyttöä, kun se kohdistuisi pääosin jouhevaan toimistohommaan, leffojen katseluun ja kevyeen pelailuun.

HPista sanotaan että ne on aikamoisia suihkuturbiineja äänensä kannalta ja jotkut puhuvat myös ylikuumenemisesta. Aikas paljon puhutaan myös, että HPt on kovia hajoamaan käsiin...

Aika noob olen näissä kannettavissa hommissa, olisiko antaa hieman mielipidettä yllämainitusta koneesta, kiitos.

:)

2.  
  3. Ddarud

Ddarud Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin oma HP Pavilion DV7-2080 on "suihkuturbiini" eli tuuletin hyrrää melkoisesti työpöydälläkin ja sitten kun rupeaa pelaamaan niin on melkein kuin pölynimuri :D. Kuitenkaan ei ole kova kuumenemaan päältä eikä ole mitään ylikiehunut. Tuossa 2020 taitaa olla samat kuoret ja on varmaan sama tuuletinkin. Tyytyväinen olen tähän koneeseen ollut paitsi että äänensäätönapit bugaavat pahasti. Päästelevät liian monta merkkiääntä ja voimakkuuden ilmaisin ilmestyy ruutuun milloin huvittaa. Itse en ole kuullut että HP olisi heikko merkki.

Jaa tämä sivu