No niin, eli ongelma on tämän näköinen. Aion ostaa kesäloman lopulla kannettavan tietokoneen (max 500e) ihan noin nettisurffailuun, mesettämiseen, elokuvien katteluun ja cs sourcen pelaamiseen n. 60 fps:llä, liekö mahdollista ton hintaluokan koneella? Budjettia ei saisi ylittää ihan kauheasti, koska kesätyörahat ei riitä muuten. Olen katsellut kaiken moisia koneita, mutta vain HP:lta ja Acerilta olen löytänyt tuohon hintaan sopivaa konetta, Intelin GMA X1300 näyttiksellä, ja se ei vaikuta noita fps:iä saavuttavan, vai? Integroitu webkamera on plussaa (mut ei miinus jos se puuttuu) ja sellanen kaukosäädin, joka menee sinne koneen kylkeen kiinni ois kans plussaa elokuvia katellessa, muttei miinus sekään puuttuessaan. Koko sais olla 15,4 tuumaa tai pienempi, muttei kai isompi, koska kannettavuus loistaa olemattomuudellaan 17 tuumasessa (mun mielipide). Ja tämä kone tulee 2. koneeksi, eli mulla on pöytäkone, josta ei tehot lopu kesken.
Tässä on yksi mahdollinen, jos lisäis 1 tai 2 gt muistii. Ja näyttis (ATI Mobility Radeon™ HD 2400, 128 Mt erillinen muisti) on kai parempi ku tuo Intel GMA 3100? Ja tässä on toinen, tosin tolla Intelin näyttiksellä. Kummassakaan nyt ei sitä kaukosäädintä nähtävästi ei ole, mutta sitä ei sitten kai tarvita. Ja kertokaa noista näytönohjaimista, että onko ne hyviä ja pystyykö kumpikaan siihen about 60 fps CS Sources! edit: Olisiko tämä hyvä kenties? Tuo näyttis on aika outo mulle...
Voi apua, ei se näyttis ollu mikään GMA 3100 vaan X 3100. Joudun tekemään aina uuden vastauksen kun en tiedä miten viestejä muokataan...
No, apua ei tullut, mutta päädyin sitten hieman kalliimpaan ratkaisuun, Asus F5N sarjalaiseen 625e. Näyttis tuntuu hyvältä (NVIDIA GeForce 7000M 256mb omaa muistia) ja Intelin dual core prosessorilla (1,9Ghz).