HP, Acer, Asus

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi terbba 04.08.2011.

1. terbba

terbba Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisi edessä uuden läppärin hankinta. Merkkiä en vielä osaa päättää, koska ei ole juuri kokemusta muista kuin HP:n pöytäkoneista. Olen miettinyt, että jokin näistä kolmesta mainitusta eli HP, Acer tai Asus. Olen kuullut hyviä huhuja Asuksesta. Kannettava tulee siis lähinnä toimisto ja nettisurfailuun, mutta toki pelaan myös pelejä (CoD, Half-Life jne). Tällä koneella luulisi pärjäävän hyvin? http://www.netanttila.com/webapp/wc...=19651&compartmentId=20152&categoryId=3143414
    Kertokaas jotka omistavat HP:n, Acerin tai Asuksen kannettavan sen kestävyydestä, toimivuudesta ja muista tärkeistä asioista, esim: Mitä kannattaa ottaa huomioon kannettavaa ostettaessa.
    Entä mitä olette mieltä "Viilennys alustasta" ? Onko mitään hyötyä?
    http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=28164

2.  
  3. Pc_P

Pc_P Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Asus

Asuksen koneet ovat olleet todella laadukkaita.

4. repino

repino Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No sen verran oon räplännyt, että laitteet on aika lailla kiinalaisia. Huolellinen käyttö, pitäminen pölystä puhtaana, eikä käytä sängynpeittona, niin nuo yleiset lämpöongelmat eivät pääse haittaamaan.
    Vrt. pöytäkone : lämmöt noin 30 C, Acer 5100 athlon X2 64 40-60 C, kaverin Acer 5536 lämmöt meni yli 90 c:n. Pölyimurilla sain tippumaan n. 80 asteeseen.
    Muuten tuskin kauheita eroja, kaikkia oon käyttänyt.

5. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Noin 1½ vuotta ollut Asus K61xxx sarjalainen.Hyvin on toiminut.
    Kone ihan peruskäytöllä.Mitään ongelmia ei ole esiintynyt.
    Käy erittäin viileänä,mitään erillistä viilennysalustaa ei tarvitse.

Kuten tossa edellä mainitaan,että huolellinen käyttö,
    takaa koneelle parhaan toimivuuden joka tilanteessa.

Viimeksi muokattu: 04.08.2011

Jaa tämä sivu