1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hotmail kännykässä

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Maria2 17.01.2020.

  1. Maria2

    Maria2 Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2005
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    On ollut vuosia hotmail.com s-posti, joka itse pöytäkoneessa toimii nytkin ok. Eli pääsen kivutta s-postiini hotmail.com osoitteella ja salasanalla ja kaikki kansiot avautuvat ja tietyt ikivanhatkin meilit, joita pidän tallessa, näkyvät nätisti omassa kansiossaan. Ongelma on kännykässä eli onko muita hotmail.com käyttäjiä enää?Ilmeisesti hotmail-tili on nykyisin outlook.com? Imuroin Atlasmail sovelluksen kännyyn, koska vanhaa hotmail-nimistä ei ole enää tarjolla ja tämä Atlasmail siis näyttää "hotmail"-tilini sisällön mutta tämä Atlasmail tuskallinen, koska on täynnä mainoksia, jotka rävähtävät tuon tuosta sceenille sotkemaan. Onko siis muita parempia vaihtoehtoja kännykkään, jotka näyttävät nk. hotmail-tilin s-postit? En haluaisi avata gmail tai muita, koska hotmail osoitteeni on vuosien varrella jaettu virallisena s-postiosoitteena kaikkialle yhteyksissäni ja lisäksi en halua menettää vanhaa, vuosien takaista, meiliviestintääni enkä meiliviestinnän s-postiosoitteita.
     
  2.  
  3. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,116
    Kiitokset:
    1,193
    Pisteet:
    243
    Kyllä Hotmail-tilien pitäisi toimia edelleen ihan normaalisti, ainakin minulla toimii. Postia tulee ja menee.
    Outlook on kai Hotmailin korvaaja. Mikä ongelmasi sen käytössä on jos sinulla valmis Hotmail-osoite on?

    Ihmettelen, miksi joku tuntematon, olisikohan Atlasmail Tsekkiläinen vai mikä lie, minulle täysin tuntematon. Itse en ottaisi sitä käyttöön. Kuvauksesi antaa jo hyvin epämääräisen kuvan siitä.
    Luottaisin kyllä enemmän Gmailiin tai Outlookiin, jotka ovat luotettavammasta päästä sähköpostin tarjoajia.
     
  4. 99eki

    99eki Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2012
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    38
  5. Maria2

    Maria2 Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2005
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Pöytäkoneella kaikki ok. Mutta kännykässä, kun jouduin asentaa s-postitilin, niin ei enää hyväksyneet hotmailia. Vaihtoehdoista imuroin Atlasmail sovelluksen joka hotmailin avaa kaikkine kansioineen ja pitkältä aikaväliltä. Siksi kysyin, miten muut, joilla hotmail.com, ovat kännykän s-postisovelluksissa toimineet? Onlo sulla hotmail.com kännykässä? Mitä kansioita se s-postissasi avaa? Eli tarkoitan esim saapuneet, lähtevät, roskaposti jne ja entä avaako itseluomiasi kansioita siinä?
     
  6. 99eki

    99eki Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2012
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    38
    Minulla on ollut kännykässä hotmail.fi - osoite marraskuusta 2019. Katsoin äsken ja sieltä löytyi sähköposteja vuodelta 2011 asti.
    G-mail on ollut minulla enemmän käytössä.
     
  7. Maria2

    Maria2 Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2005
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Oletko luonut kännykän s-postin hotmail-tiliisi mitään omia kansioita omilla nimillä jo siihen kuuluvien normaalien lisäksi? Esim kansion, johon siirrät tärkeitä s-posteja saapunut-kansiosta. Vai onko sulla kaikki myös vuodesta 2011 asti tulleet s-postiviestit siinä samassa saapuneet-kansiossa? Jos olet luonut oman erillisen kansion siirtämillesi s-postiviesteille niin kuinka pitkälle ajassa taalsepäin näet siinä meilihistorian? Siis kännykässä.
     
  8. 99eki

    99eki Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2012
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    38
    Tämähän on ensimmäinen Android puhelin minulla, vielä 2019 marraskuussa käytin Lumia 820 wjndows puhelinta.

    Tästä Android puhelimesta löytyy kaikki hotmail.fi osoitteeseen tulleet tärkeät viestit vuodesta 2011 asti eli ensimmäinenkin hotmail.fi osoitteeseen tullut viesti, silloin kun aloitin Hotmailin käyttämisen.
    Se on siis eri kansio kuin saapuneet.

    Kuten kirjoitin edellisessä viestissäni, niin pääasiassa olen käyttänyt G-mailia, mutta hyvin Hotmailikin on pelannut.

    Katsoitko linkkiä viestissä #3, ehkä siitä olisi apua.
     
  9. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    @Maria2 Jos olet siirtänyt inboksista koneella johonkin paikalliseen hakemistoon posteja, ne eivät näy palvelimella ja sitä kautta kännykässä. Tärkeät mailit kannattaa pitää siellä palvelimella, kun tila ei aivan heti lopu.

    Kännykkään voit ladata Microsoftin Outlook-nimisen appin, löytyy ainakin Androidille ja iOS:lle. Siellä valitset Live-muotoisen tilin.
     

Jaa tämä sivu