No ny ilmeni tämmöne ongelma. Eilen täsä alottelin hl2:sta pelaileen läpi taas, ihan hyvin toimi yms, sitten nukuin yön yli, koitin starttailla pelin, ni iski näyttöön viimme chapterin suttuisen kuvan, ja sitte peli sammu. oisko kellää mtn fixiä tämmösee probleemaa?
en mä pääse ees sinne asti. siis kun heti kun starttaa pelin, siihen taakse tulee se suttunen kuva, ja alakulmassa lukee loading. sitte peli tilee ja hermot menee.. poistin savet mut eipä tuoka auttanu
Oletko kokeillut uudelleen asennusta? Se saattaisi auttaa jos asennuksessa on tapahtunut jokin virhe... Tai sit koita eka korjata se (siis mennä asennukseen ja valita repair).
juu uudelleenasennukset on menty läpi, parikin kertaa. steamin kautta oon ajellu semmoset ku " Verify integrity of game cache" ja " Defragment cache files" mutta eipä nuokaan oo auttanu, ja eikös noi oo vähä niinku tuo korjaa
No nyt peli taas toimii, kiitti jeesist. on se jännä ku yhtäkkii toimii ja sittei toimi mut sit taas toimii, on se jännä..
Mulla oli 64bit vistan kanssa sama ongelma ja ratkaisu oli määrittää pelin käynnistysasetuksiin -32bit. e: Ja ongelma ilmeni nimenomaan toimineen pelailusession jälkee. Liekkö sitte joku steamin päivitys sotkenu settiä.