HJT-logi vista jäätyy normaalitilassa heti kun koneen käynnistää.

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit -osiossa. Ketjun avasi MrCartman 24.08.2011.

1. MrCartman

MrCartman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve,
    Olen veljen emachine läppäriä korjaamassa järjestelmänä Windows vista home basic.
    Vika on kun koneen käynnistää niin aina ei edes windows käynnisty ja jos käynnistyy niin sammuu
    viimeistään 5min käytön jälkeen. Vikasietotilassa toimii jotenkin mutta hitaasti kun olen ad-awerea ja spy-pottia yrittänyt pyörittää tilttaa ennen loppua.

Löytäisikö kukaan vikaa tästä logistya jonka sain koneesta ulos vikasietotilassa:

Viimeksi muokattu: 24.08.2011
  2.  
  3. picolon

picolon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei

logista ei löytynyt viruksia etc. mutta nämä kannattaisi fixata jos ei aio palauttaa konetta:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.gateway.com/g/startpage.html?Ch=Retail&SubCH=&Br=EM&Loc=FIN_FI&Sys=PT B&M=eMachines E510

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.gateway.com/g/startpage.html?Ch=Retail&SubCH=&Br=EM&Loc=FIN_FI&Sys=PT B&M=eMachines E510

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.gateway.com/g/sidepanel.html?Ch=Retail&SubCH=&Br=EM&Loc=FIN_FI&Sys=PT B&M=eMachines E510

Teet scannauksen ja valitset kohteet nimen vasemmalta puolelta ja sitten fix nappulaa

"Vikasietotilassa toimii jotenkin mutta hitaasti kun olen ad-awerea ja spy-pottia yrittänyt pyörittää tilttaa ennen loppua." tilttaako kone vai pelkkä ohjelma?

4. MrCartman

MrCartman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo kiitos täytyy fixata, koko kone tilttaa.

Viimeksi muokattu: 24.08.2011
  5. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ja päivitä vanha IE8 IE9 versioon...

6. picolon

picolon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hmm.. koita ensin saada joku pikatarkistus ajettua. Onko koneessa vielä takuu? Ja päästääkö kone samanlaista ääntä käynnistettäessä kuin ennenkin, saattaa olla vika itse laitteessa?

7. MrCartman

MrCartman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei oo takuuta on jo 3v vanha kone olen nyt pelastanut kuvia linux live cd:n avulla siitä ja kyllä sillä pelittää paitsi että monet kuvat rikkinäisiä eikä suostu niitä kopioimaan.

8. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Mutta kuvathan on aina ajantasalla ja tallessa ulkoisella levyllä? Vai onko?

9. MrCartman

MrCartman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei veljellä oikein kuvien varmuuskopiointi tunnu kiinnostavan tai minun se pitää aina hoitaa viimeksi tein vuosisitten sille dvd-kopiot sen kuvista. Nyt sain kyllä kaikki linuxilla omalle ulkoiselle kovalevylle ja asensin windowsin uudestaan ja vielä linuxin rinnalle niin ainakin pääsevät nettiin jos vista jumittaa.

Kiitos vastauksista!

10. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Silloihan se tarkoittaa sitä että veljelläsi ei ole tärkeitä tiedostoja...

11. MrCartman

MrCartman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin tai ne ei vaan usko vaikka on sanottu että kovalevyt hajoo.

Jaa tämä sivu