Hei Minulla on sellainen ongelma koneen kanssa (joka ei ole edes kuutta vuotta vanhakaan), että se pyörittää kaikkea niin äärettömän hitaasti että päähän alkaa sattua. Varaa ei ole ostaa uutta, mutta tää pitäiski saada jollain tavalla toimii huomattavasti nopeammin. Eli kysyn, onko kenelläkään ideaa tai tietoa, miten tällainen onhelma saataisiin ratkaistua? Kaikki apu kelpaa
Lataapa tämä ja ehetä kovalevysi. http://www.auslogics.com/en/downloads/disk-defrag/disk-defrag-setup.exe
Vai niin. Linkki on ihan Auslogicsin sivuilla, ja on luotettava. Veikkaan tuon olevan F-Securen virhe. Itse olen ainakin tuota kautta ladannut ilman ongelmia.
Helppoa kuin mikä. Lataa Ccleaner niminen ohjelma, ja korjaa sillä windowssin registeri virheet, ja poista turhat tiedostot. Sitten menet Työkalut-->aina ajettavat ohjelmat ja sieltä disabloi kaikki epämääräinen/kaikki minkä et halua käynnistyvän samaanaikaan kuin windowssi. itse ainakin jätän ainoastaan ajuritwindowssin omat ohjelmat. Tämä nopeuttaa kunnolla tukkeutunutta konetta keskimäärin 5x Ja jos käytät google Chromea, mene Työkalut->Laajennukset ja poista kaikki "itsestään tulleet" laajennukset. sitten pitäs puukone vääntää
Tarkista koneen prosessorin lämpötila jollain ohjelmalla. Yksi itsellä vastaan tullut hitauden syy on ylikuumeneminen (esim. jos tuuletin tai sen poistoaukot ovat täynnä pölyä), jolloin prosessorin kellotaajuus on voinut automaattisesti laskea.
Vika taisi selvitä liian myöhään, kone sano poks eikä löytäny enää järjestelmää, no mut ei sit muuta ku hankkii uus, oli se sentään 6 vuotta vanhaki, saman verran tehoja ku puhelimessa
Osta SSD kovalevy vaikka tuo Kingston 120GB SSDNow V300 ja asenna tohon Windows uudestaan ja kaikki tärkeimmät ohjelmat.