Hinta-laatusuhteeltaan paras tablettikone?

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Gbit 24.02.2012.

1. Gbit

Gbit Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morons!

Olen himoinnut tässä sellaista padia, eli tablettikonetta. Se olisi opiskellessa näppärä, kun ei tarvitse kantaa mukanaan kymmentä kiloa papereita, ja kulkisi helposti mukana.
    Ongelmana tässä on se, etten ole ollenkaan perillä kyseisten laitteiden sielunelämästä, ja kysynkin nyt apua täältä, jos täällä joku olisi asiaan enemmän perehtynyt.

Eli mitä noissa tablettikoneissa kannattaa katsoa, ja mikä on vähemmän tärkeää. Yleisellä tasolla siis. Omat mieltymykset ja käyttötarkoitukset ovat sitten oma asiansa.

Jos sinulla on ensikäden tietoa siitä, mitkä laitteet ovat ainakin todellä käteviä ja asiansa ajavia, eli satut vaikkapa omistamaan sellaisen, niin kerro toki käyttökokemuksistasi, sekä siitä, että mihin sinä itse laitetta käytät.

Mielellään android, tai windows -laitteita kiitos! iPadeja olen nähnyt jo useamman kerran, mutten applen tuotteista niinkään perusta.. :)

Yksi esimerkki mitä tässä katsastelin: http://www.viewsonic.com/products/vpad10.htm
    Tuosta olisi mukava kuulla käyttökokemuksia! Hintakin olisi vielä kukkarolle käypä. :)

2.  
  3. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itse suosittelisin sinulle tätä Android tablettia: http://taskumuro.com/artikkelit/samsung-galaxy-tab-101

Itselläni kyseinen laite on toiminut mainiosti, ja siihen tulee kesällä saataville uusi Android 4.0 päivitys... Samsung on myös tehokas. Sanoisin että toi Samsung on hintansa väärti..

Viimeksi muokattu: 24.02.2012
  4. Gbit

Gbit Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Samsungilta puhelimena tuo galaxy S2, ja olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Olisi mukava tietää miten nuo 250e maksavat laitteet eroavat noista yli neljänsadan masiinoista. Onko eroa enemmän prosessoritehoissa, muisteissa, liitännöissä, vaiko softapuolella? Vai onko kaikesta karsittu ja miten karsimiset vaikuttavat käytännössä.

Viimeksi muokattu: 24.02.2012

Jaa tämä sivu