Kokeilin tuota HiJackThis ohjelmaa kun piti kokeilla yhtä asiaa. Mutta kysyisin nyt etten vahingossa tehnyt mitään vaarallista kun tuosta ohjelmasta on varoitettu ettei pidä fixata mitään ohjelmalla jossei tiedä mitä tekee. En fixannut mitään mutta kun avasin ohjelman painoin Do a system scan and save a log file. Sitten se varoitti jotain tälläistä: For some reason your system denied write access to the Host file. If any hijacked domains are in this file, HijackThis may NOT be able to fix this. If that happens, you need to edit the file yourself...(Ja sitten tulee ohjeita mitä teen. Painoin vain ok ja se teki login, sitten menin painamaan AnalyzeThis, tuli ettei ole nettiyhteyttä, netissä ei kyllä ole mitään vikaa mutta kysyisin vain että se ei varmaan muuttanut mitään tiedostoja kun painan AnalyzeThis nappia? Ettei se vaan korjaa jotain itse siellä?
no mitä itse olen ymmärtänyt nii se ei tee yhtään mitään ellet itse sitä fix nappulaa paina "For some reason your system denied write access to the Host file" ja tämä taas kuullostaa siltä että ei ole ohjelmaa ajettu JV oikeuksilla toki voin olla pahastikkin hakoteillä, mutta joku korjatkoon, nii oppii itsekkin sitte lisää e: typot
Mene Windowsin ControlPaneliin (Ohjauspaneli) ja sieltä Ohjelmat / Toiminnot Etsi ja poista ohjelma jonka nimessä on: HijackThisin Lataa TÄÄLTÄ * Tallenna HijaskThis.exe työpöydällesi tai tee sille oma kansio. * Käynnistä hiiren oikealla napilla HijaskThis.exe avautuvasta valikosta => * Suorita Järjestelmän valvojana ajaaksesi sen. - * Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon.
Kiitos avusta mutta varmistaisin vielä ettei ohjelma tehnyt mitään kun painoin sitä analyzethis nappia? Muutenkin ilmotteli ettei ole nettiyhteyttä kun painoin. Ja onko väliä jos lataan tuolta tai afterdawnin download sivulta? Kun latasin viimeksi downloadista.