Elikkä minulla olisi sellainen ongelma, että joskus hiiri lähtee itsellään työpöydän vasempaan yläkulmaan.Missä olisi vika? En usko että vika on hiiressä koska olan myös ostanu uuden hiiren ja sama vika jatkuu.Nykyinen hiiri on logitechin mx518 gaming mouse ja winxp.Vika ei ole jatkuva vaan ilmenee silloin tällöin.
Mulla oli joskus kauan sitten (en edes muisti, mikä rotta silloin oli käytössä) samanlainen ongelma. Ajuripäivitys auttoi.
onko minkälainen hiirimatto? geelitäytteisellä voi olla ongelmaa.. koska kaikki optiset hiiret eivät tykkää siitä alustasta.
heh joo punainen mattokin aiheuttaa tota, tai sitten ennemmin mainittu geelimatto. Joninator: mulla on samanlainen setti mutta ei tee samaa. ootko tutkinut ohjauspaneelista hiiren asetukset? tai sitten siitä logitech setpoint ohjelmasta(jos on asennettuna)? EDIT:kirjoitusvirhe
mull on ollu toisessa koneessa sama vika... hiiren vaihto autto sillon... toisess konees on Razer Diamondback... huippu hiiri
ei ole geelihiirimatto ja väriltään se on sininen, hiirimaton pinta on mielestäni aika erikoinen ku siinä on "syyt" pystysuoraan ja jos hiirtä liikuttaa esim. normaaliin hiiren aseentoon nähden 90 asteen kulmassa niin hiiri liikkuu aivan toisin kuin "pitäisi". Olikohan tarpeeksi vaikeesti selitetty Ajurit yms on asennettu ja aurinkokaan ei pitäisi paistaa tähän niin sopivasti. Ja hiiri tekee myöskin yöllä samaa
Optisen hiiren "silmä" ei tykkää monivärisistä,kiiltäväpintaisista eikä myöskään määrätyistä väreistä. Samaten roska silmässä voi olla vikana. Paras pinta on valoa imevä yksivärinen matta, harmaa tai musta. Ei missään tapauksessa kuviollinen.