Onko kenelläkään kokemuksia hiiristä joissa on sellainen pallo jota pyöritetään sormilla. Esim. tämmönen http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4618 Onko sellaiset kuinka mukavia käyttää verrattuna tavalliseen hiireen. Pystyykö sellaisilla hiirillä pelaamaan jotain fps-pelejä? Ei kyllä tule paljoakaan pelattua.
Kyllä kai toi ihan normi käytössä toimii (kunhan siihen oppii), mutta epäilen kovasti, että peleissä onkin sitten vähän hankalempi. Jonkun verran olen tuollasita käyttänyt ja täytyy sanoa, että en tykkää, mutta sehän on vaan mun mielipide...
Hih.. En ainakaan mä tollaista hiirulaista koneeni lähelle halua! Näyttää aika epämukavalta, mutta eipä sitä tiedä ennenkuin on kokeillut..
Osta mielummin joku MX518. Tai jossei tule paljoa pelailtua niin vaikkapa honkkarista joku 3€ hirri+näppis.
Toiset tykkää trackballista, toiset ei... itse en sellaista tykkää käyttää. Itse olen tavannut muutamia jotka käyttävät trackballia myös pelaamiseen ja ovat olleet siihen itse tyytyväisiä, loppupeleissä kyse on siitä mihin on tottunut.
Olen pari kertaa kokeillut ja toimii yllättävän hyvin normikäytössä, mutta pelaamisessa tulee hankaluuksia. Niinkuin Bluekkis sanoi, totuttelu kysymys.
Suurimmaksi osaksi peruskäyttöön tulossa eli ei hirveesti pelaamista. Onkohan sitten tuo n. 30€ alhaisin hinta nuille vai saako halvemmalla jostain?
Itsellä ollut käytössä jo useamman vuoden, enkä vaihtaisi pois. Ei rasitu ranne niin paljon kuin tavallisen hiiren käytössä ja hyvin on pelienkin pelaaminen luonannut, esim. Max Payne tai Splinter Cell. Pientä totuttelemista tosin alkuunsa vaatii.
Ainakaan kuvankäsittelyssä tuommoinen ei omassa käytössäni toiminut ollenkaan, valinnan teko oli tosi hankalaa ja kursori loikki holtittomasti muistuttaen enemmän humalaista kengurua kuin hiirtä.