mikä mättää kun hiiren osoitin jäkähtää välillä paikoilleen jo pelkästään windowsissa, pelatessa puhumattakaan. ongelma ilmaantui kun laitoin uuden näytönohjaimen agp ax850xt/htvd/256/a prosessori:amd athlon xp model 2600+ power:350w muisti:1024mt
Eli siis osoitin jää paikalleen, mutta hiirtä voi silti käyttää(eli ainoastaan hankala käyttää kun ei tiedä missä hiiren osoitin on)? Vai kone kaatuu?
eli siis hiiren osoitin katoaa näytöltä ja esim. peleissä ei pysty silloin kääntymään mutta peli ei töki ollenkaan. hiiri on optinen ja johdolla. logitech wheel mouse optical oem.
Mulla on ollu sama ongelma. Hiirenä mulla MX 510. Mulla ongelmana oli, että USB-väylä ei tunnistanut hiirtä kokoajan tai ettei johto ole kunnolla USB-väylässä. Ratkaisua ei ole oikein vielä ilmaantunut. Ensin hiiri meni kyseisestä asiasta takuuseen ja toimi vähän aikaa hyvin, mutta sitten alkoi sama. En usko, että itse olisin rikkonut mtn. Vika saattaa olla hiiren USB-väylään menevässä liitimessä. En usko, että vika johtuisi muista komponenteista.
juu ongelma löyty vähän nolottaa myöntää mutta hiiri oli vain mekaanisesti vaurioitunut eli hiirestä lähtevä johto oli mennyt poikki osittain ja siksi toimi huonosti. Se vain hämäsi kun ongelma ilmeni samaan aikaan kun asensin uuden näytönohjaimen.Eli liika on tullu pelattuu räiskintä pelejä.Kiitos kuiteskin kaikille palautteesta.