Ostin uuden hiiren eilen, mutta huomasin ettei keski nappi toimi. Eikö keskinappiin pitäisi määrittää midle-click, jotta se toimii normaalisti? Mutta mulla on nyt middle-click siinä, muttei se toimi ainakaan peleissä. Hiiren malli on: Microsoft Wireless Laser Mouse 8000. Hiiren ajuri CD:n toki olen asentanut Oiskos ehdotuksia?
onko tuo hiiri USB paikassa vai siinä PS/2 tai tommosessa paikassa? jos se on PS/2 paikassa eli siinä mihin tavallisesti emolevyyn liitetään hiiri niin ei välttämättä pyöri vieritys nappi, tiedän monesta tapauksista ja kokemuksista. noh, laita se hiiri USB paikkaan jos mahdollisuus on ja asenna ajurit uudestaan ja määritä ne asetukset. kaverilla oli tuo vika, neuvoin sen tekemään näin ja lähti pelaan, itselläni oli ja tein noin ja pelasi. mutta jos se toimii windowsissa ihan OK muttei peleissä niin sitten on jotain, ei se varmaan hajallakaan ole mutta tee ensiksi vaikka noin miten neuvoin
Se on USB:issa eihän se muualle ees käy. Vai käykö ? Siis kyllä vieritys toimii, mutta kun nappia painaa niin se ei toimi.
no on niihin hiiriin sellasia USB > PS/2 juttuja. noh jos vieritys toimii mutta nappi ei niin voipi olla hiiren ajureissa kiinni
Oletko määrittänyt asetuksista sen toiminnon? Tietysti yksi vaihtoehto on että se paskana, jos ei kohta toimi niin kiikutat takas kauppaan.
Oon vaan niin urpo etten tajunnu, että sitä että koska se on 4 way wheel niin sitä pitää painaa taaksepäin