Hiiren kanssa ongelmia

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Cutefish 29.11.2013.

1. Cutefish

Cutefish Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro kaikille!

Olen jo kysellyt näytönohjaimista tuolla raudan puolella, nettiongelmista verkon puolella ja nyt ajattelin kysyä hiiriongelmasta tällä puolella.

Ostin tämän tietokoneen (HP Pavilion P6-2100)2012 keväällä ja siinä on jo ollut vaikka mitä ongelmia. Kuitenkin niitä on tullut korjailtua, joten nyt on ilmennyt sitten hiiren kanssa ongelmia.

Hiiri on toiminut moitteettomasti tähän asti. Kuitenkin noin kuukausi sitten hiiri alkoi pätkimään sillä tavalla, että kuuluu edestakaisin sitä USB-laitteen kytkentä-ääntä. Joskus vain kerran, joskus taas useamman kerran peräkkäin. Tuolloin hiiri ei liiku ollenkaan, vaikka sitä kuinka yrittäisi.

Olen katsonut laitehallinnasta, että laite toimii oikein ja olen kokeillut useampaa USB-porttia. Ei ole auttanut ollenkaan. Mitenköhän tällaisen ongelman saisi ratkaistua? Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!

2.  
  3. Tinke8

Tinke8 Active member

Kiitokset:
    61
    Pisteet:
    78
    Oletko paljon irroitellut hiirtä usbista? Onko johto ehjä? Tekeekö samaa eri portissa?

4. Cutefish

Cutefish Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En koskaan irrottanut hiirtä USB-portista ennen kuin se alkoi tekemään tätä jumittamista. Sen jälkeen olen sen muutamaan otteeseen irrottanut. Tuo johto vaikuttaa ihan täysin ehjältä ja takaportissa tekee hieman ehkä useammin kuin etuportissa tätä jumittamista.

Viimeksi muokattu: 29.11.2013

Jaa tämä sivu