Hiirellä tähtääminen peleissä

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi TTiG 08.12.2005.

1. TTiG

TTiG Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon jo pidemmän aikaa ihmetelly että miten jotkut saa hiiren kohdistettua vihollisen päähän esim css. Vihu idlaa ja joku ampuu sen pitkän matkanpäästä headshotilla ja kaikki tapahtuu parissa sekunnissa.

Mulla aina tähtäin menee liikaa joka suuntaan ja kohdistaminen jonku ukkelin päähän kestää noin 10sekunttia.

Oiko kenelläkään antaa vinkkejä?

Hiiri on Mx518.

2.  
  3. mika-b

mika-b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sulla taitaa olla hiiri liian herkkä, tai sitten käsi tärisee liikaa. Eihän siitä tähtäämisestä tuu mitään jos kohdistin liikkuu näytöllä hiirtä puhaltamalla kulmasta kulmaan. Sopivat asetukset löytää kokeilemalla parhaiten.

4. TTiG

TTiG Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaa että liian herkällä, mulla tosiaan on hiiri herkimällä mahollisella. Kiitos vinkistä ehkä mä alan ounaamaan tästä lähin :D

5. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu kyllä FPS peleissä saa pitää hiirtä suhteellisen hitaalla, jolloin tarkkuus etenkin pienen harjoituksen jälkeen on huipussaan. Toki kun taidot karttuu voi nopeuttaa sitä, mutta yleensä hitailla asetuksilla osuu parhaiten.

6. mankeli

mankeli Guest

Itsellä parannettu osoittimen tarkkuus kohdassa oleva ruksi kiihdytti liikaa hiirtä.

7. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllähän millä tahansa hiirellä on mukavempaa pelata fps pelejä, kuin jollakin karmealle ps2:en tatilla.

Jaa tämä sivu