Ongelmana on jo pari kuukautta ollut että officen tiedostot aukeavat hitaasti, esimerkiksi pari sivuinen word -tiedosto jossa ei ole kuvia tms. niin tietokone rohisee kotvan ennenkuin ohjelma ja ks. tiedosto aukeaa ruudulle... Ennen tällaista ei siis ole ollut vaan kaikki ovat avautuneet heti. Mitä pitäisi tehdä? Kyseessä on siis alkuperäinen office 2000. Hitaus koskee siis kaikkia officella tehtyjä tiedostoja.
EDIT: Kokeile ensin wordiä safemodessa. Käynnistä -> Aja -> winword /safe Kokeile ensin Officen korjausasennusta. Eli Ohjauspanelista -> Lisää/poista sovellus -> Office -> muuta -> korjausasennus.(jos se siis antaa mahdollisuuden). Jos se ei toimi niin voisit kokeilla muuttaa tapaa jolla Windows avaa doc tiedoston. Tämä tulee ulkomuistista joten saattaa olla vähän hatara ohje, mutta toiminut monesti. Ohjauspaneli -> Folder options(en tiedä mitä suomenkielisessä) -> tiedosto tyypit -> doc -> lisäasetukset -> avaa -> muokkaa -> muuta avaus komentoa. Poista sen lopusta /n /dde ja laita tilalle "%1". Ota myös täppä pois alla olevasta DDE ruudusta.
Ei ole uusia ohjelmia asennettu, ongelma on ilmennyt jo parin kuukauden ajan. Noh, enään se ei kuitenkaan ole minun riesana; tein ajoittain töitä kyseisellä koneella ja minua tuo otti päähän mutta koneen omistajaa ei niinkään paljoa. Hän yrittäköön selvittää vikaa tai sitten pärjäilköön sen kanssa... Itse saattaisin hermojen palaessa jopa poistaa koko officen ja asentaa uusiksi Kiitos kuitenkin että vastasitte