Mitäs mieltä oeltte kyseisestä sarjasta? minusta tämä on aivan huippu teos! kannattaa katsoa! sarja alkaa suomessa 17.10 klo 21:00 maikkarilta! amerikoissa alkoi juuri toinen tuotantokausi! tietoa sarjan näyttelijöistä yms Täältä!
Ajattelin katosa ainakin ekan jakson, ja jos tuntuu hyvältä sarjalta, niin kyllä alan seuraamaan. Mitä mainoksista olen nähnyt, niin näyttää ihan kiinnostavalta. =)
sarjassa on se hyvä puoli että joka asialla on tavallaan vaikutus johonkin eli sarjassa pitää olla koko ajan hereillä jotta pysyy kunnolla mukana.. sarjaa katsoessa on mukavaa koittaa arvailla mitä seuraavaksi tapahtuu ja mihin mikäkin asia johtaa.. noh ideaa on vähän vaikea selittää mutta tajuatte mitä tarkoitan jos katsotte sarjan..
Aihe kuulostaa ihan mielenkiintoiselta. Näin sci-fi -fanina täytyy alkaa seurailla, jos aikataulu vain sopii. JA sitten hieman offina; jotenkin tuntuu, että niin monissa sarjoissa käytetään samoja ideoita. Sarjojen pääjuoni sitten koostuu lähinnä siitä miten tähän ideaan suhtaudutaan. Esimerkiksi nämä yliluonnollisuudet. Ainakin seuraavissa sarjoissa käsitellään samaa aihetta: Heroes, 4400, Pain Killer Jane, (X-men). Vaikuttaa myös siltä että SG-1:n avaruus/alien -näkemys on valloilla lähes kaikissa avaruusseikkailuissa. Alienit on aina samanlaisia.
Itse olen kaikki tähän mennessä julkaistut jaksot nähnyt, ja todella hyvä sarja kyllä on. Suosittelen.
Itse jäin ihan koukkuun tähän sarjaan. Loistava! Suosittelen. Välillä tuli pari tylsää jaksoo, mut ihan mukavia juonen käänteitä oli kans heitetty mukaan.
Ite oon kattonu nyt 5 jaksoo ja kyl on hyvä sarja. Ite pidän eniten siitä Hiro japanilais ukosta. se on jotenki niin hauska
Joo mainosten perusteella näytää ainakin aika hyvältä. Aion kyllä ainaskin muutaman jakson katsoa ja enemmänkin jos hyvä on.
juu Hiro Nakamura on kyl kova aijä.. se o paras ku se huutaa aina välil sen "yataa" vai mikä onkaan..
Hiro on tosiaan sarjan parhaimmistoa. Kokoajan pysynyt muuten sarjassa esillä, toisin kuin moni muu hahmo.
ei ainakaan tähän mennessä ole melkein mitenkään liittynyt, mjutta ehkä tulevaisuudessa voi sekin olla jokin ratkaiseva asia? en tiedä.. 2 tuotantokausi alkaa kyllä auringon pimennykseen mutta ei siinä sen kummallisempaa ollut..
se auringonpimennys taitaa olla enemmän semmonen symbolinen juttu, kuten ne torakat mitä aina välillä ryömii ruudulla.
nyt ku on kakkos kauden kutosjakso katsottuna, niin vois esittää kysymyksen: haistaako kukaan muu toistoa olevan ilmassa?