Headsettiä hakusessa.

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Rosecenze 20.03.2010.

1. Rosecenze

Rosecenze Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs, olis tarkotus hommata ittelle uusi headset tietokoneelle kun vanhat hajosivat, eikä takuuta ole enään. Kuulokkeet hajosivat jo siis toisen kerran kosketushäiriön takia, kyseessä olivat Steelseries HS 5 v2, aivan mahtavat kuulokkeethan siis olivat, mutta ottaa päähän tuo kosketushäiriö enkä 3x sitä haluaisi, eli ajattelin jos koittaisi toisia, Steelseries merkkinä käy, mutta ei tuota mallia kiitos, vai olisiko parempi ostaa USB malli kyseisestä? En tiedä, mutta siksi kysynkin teiltä.

Elikkäs:

- Hyvät kuulokkeet pelailuun, olisi hyvä kuulla askeleet hyvin, yms äänet, kun paljon FPS-pelejä pelailen.
    - Katson paljon leffoja tietokoneella ja vaikka käytän niihin myös paljon kajareita, olisi hyvä joskus yön pikkutunteina katsella leffoja, herättämättä ketään.
    - Kuuntelen paljon musiikkia, ja olen sen laadun suhteen hieman hifisti, eli haluan kuunnella hyvälaatuista musiikkia.

Niin, ja ei niitä alkuperäisiä Fatal1tyjä, olen kokeillut mutta en pitänyt niistä.

Budjetti olisi sen >80e, eli saman verran kuin nuo minun kuulokkeet maksoi silloin kun minä ne ostin.

2.  
  3. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ostat erikseen mikin ja kuulokkeet, mikki pöydälle ja kuulokkeet päähän, ittelläni nämä ja on hyvät omasta mielestä pelaamisessa ja musan kuuntelussa http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/295067

Viimeksi muokattu: 20.03.2010
  4. Rosecenze

Rosecenze Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siinä on taas hirveä säätäminen, ja erillinen mikki ottaa herkemmin ulkopuolista ääntä.

Jaa tämä sivu