Kuulkaas...askarruttaisi seuraavanlainen asia. Kiinostaisi kovasti headset:in hankinta ajatellen Wolfenstein ET:n, Call Of Duty:n, America's Armyn ja Battlefield 1942:n pelaamista netissä. Mutta...toimiiko kyseinen setti ihan "heittämällä" näiden pelien kanssa vai pitääkö osata tussaroida joidenkin asetusten kanssa jne..? Peukku keskellä kämmentä näiden asioiden kanssa. Samalla mieluusti kuulisin jo tästä asiasta kokemuksia omaavien kommentteja...onko hankinnan arvoinen systeemi?
Ehdottomasti headsetti kannataa ostaa jos tykkää pelata tiimipelei. Useissa peleissä on nykyään jokin sisäänrakennettu voice over ip softa jonka pitäs pelittää mainiosti. Tietysti pikku säätöö äänikortin asetuksissa yms luulis tarvittavan. Itselläni ei ole kokemuksia mainitsemistasi peleistä tai niiden puhe mahdollisuuksista. Itse käytän headsettii melkeen joka päivä, joko pelatessa tiimipelei tai muuten vaan höpötellessä. Omasta mielestäni ehdottomasti paras voice over ip softa on teamspeak. Niitten sivuilta selviää aika hyvin yhteensopivuudet. Itse en ole ikinä törmännyt ongelmiin. Ja juuri mitään säätöjä ei tarvitse tehdä, pikku säätöi kuten volyymit yms kylläkin Puheen laatu on kuin kännykkään puhuis Omasta headsetistä : lebtec merkkiset hinta n 20€ et ei ole ainakaan hinnan kirous. ja soveltuu vielä jopa musiikin kuunteluunkin. Kannattaa kokeilla.
Kyllä se softaa kaipaa...mutta sitten se toimii jo pelissä kuin pelissä. Toi on ainakin AA:ssa suosittu. http://www.ventrilo.com/ Jos sulla on vakio pelikavereita joilla on jo headset niin ota sama softa kuin heillä.
Ehdottomasti headsetti kannataa ostaa jos tykkää pelata tiimipelei. Useissa peleissä on nykyään jokin sisäänrakennettu voice over ip softa jonka pitäs pelittää mainiosti. Tietysti pikku säätöö äänikortin asetuksissa yms luulis tarvittavan. Itselläni ei ole kokemuksia mainitsemistasi peleistä tai niiden puhe mahdollisuuksista. Itse käytän headsettii melkeen joka päivä, joko pelatessa tiimipelei tai muuten vaan höpötellessä. Omasta mielestäni ehdottomasti paras voice over ip softa on teamspeak. Niitten sivuilta selviää aika hyvin yhteensopivuudet. Itse en ole ikinä törmännyt ongelmiin. Ja juuri mitään säätöjä ei tarvitse tehdä, pikku säätöi kuten volyymit yms kylläkin Puheen laatu on kuin kännykkään puhuis Omasta headsetistä : labtec merkkiset hinta n 20€ et ei ole ainakaan hinnan kirous. ja soveltuu vielä jopa musiikin kuunteluunkin. Kannattaa kokeilla. EDIT: kysyin kaverilta joka pelaa Battlefield 1942:sta useesti ja se käyttää kanssa Teamspeakkia ja headsettia ja toimii kuulemaa ku unelma.