HDThunder HD6500 digiboksi

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi flyman1969 19.05.2023.

  1. flyman1969

    flyman1969 Newbie

    Liittynyt:
    19.05.2023
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Esitän varmaankin jonkin mielestä tyhmiä kysymyksiä mutta itsellä omat terveydelliset syyt että tietokoneen käyttö minulle vaikeaa. Toivoisin asiallisiavastauksia jo osin vanhentuneeseen teknologiaan.

    Kysymyksiä HDThunderHG6500HD-boksista. Gigantti näkyy ainakin myyvän vielä laitetta. Kysymyksiin.

    1.HDThunder laitteille ei löydy enää kotisivua joten oletan että myös softa päivitysten teko on loppunut. Mikä on viimeisin versio softasta ja mistähän sen voisi löytää? Minkä itse löysin oli jo lähes 10v vanha.

    2. Isoin häiritsevin yksityiskohta on aikanaan näköjään jopa kovasti mainostettu super- EPG. Tuohan on aivan karmea. Olen pitkään tottunut Topfield:n "vaakasuuntaiseen" valikkoon. Samahan löytyy kai pääosin myös telkkareista?Jossain palstalla joku vihjaisi että jokin "ristikkomallinen" valikko olisi saatavana. Mitenhän sen saisi päälle?

    Kiitos mahdollisista vastauksista jo etukäteen.
     
  2.  
  3. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,218
    Kiitokset:
    1,213
    Pisteet:
    243
    Tällainen sivusto löytyy, jossa maininta "Viimeisin ohjelmapäivitys". En tiedä onko tuo sama päivitys, josta mainitsit. http://www.aimedia.fi/hdthunder/
    Virustotalin mukaan sivustossa ei ole mitään huomautuksia.

    Gigantti ei tuota enää myy, on joskus myynyt, mutta vanha sivusto jäänyt eloon.
    Itsellä ei asiasta ole kokemusta, joten sinun pitää itse päättää, haluatko kokeilla tuota päivitystä.
     
  4. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,860
    Kiitokset:
    1,248
    Pisteet:
    223
  5. flyman1969

    flyman1969 Newbie

    Liittynyt:
    19.05.2023
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Asensin tuon "viimeisimmän ohjelmapäivityksen". ja löysin myös tuon käyttöohjeen Eihän tämä laite ole näköjään enää mikään tuettu laite. Nyt pelaa sinäänsä ihan hyvin. Toi super-EPG kyllä perseestä mutta en löydä muutakaan versioita jos sellaista edes on. Halvalla sain Tori:sta. Ois kiva saada esim uusi kaukoohjain mutta nyt kun tarkistin asian niin eihän tätä kukaan enää edes myy. Kiitos vastauksista.
     

Jaa tämä sivu