Hd4890 vain yksi näyttö toimii

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Jakki93 01.02.2010.

1. Jakki93

Jakki93 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis mulla on ati hd4890 ja mulla toimii vain yksi näyttö, mulla oli tv kiinni näytönohjaimessa mutta kun hdmi liitäntä tv:ssä men rikki jouduin vaihtamaan dvi-hdmi kaapelin joten nyt minulla on dvi-vga tv:seen ja dvi-vga johto näyttöön, mutta kun laitan kaapelin toiseen dvi liitäntään kiinni niin kuva sammuu toisesta näytöstä. Siis Vain yksi dvi liitäntä toimii, kuinka tämä on mahdollista? ja Kun laitan kaapelin siihen "ei toimivaan" litäntään kuulen tietokoneen kaiuttimista äänen että kaapeli on kytketty, mutta kuvaa ei tule kumpaankaan näyttöön.

2.  
  3. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Pitääkö jotain asetuksista laittaa kahden näytön tila?

4. Jakki93

Jakki93 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nå periaattessa kyllä, mutta kun näytöistä lähtee kuva kun molemmat on kiinni, ja molempien näyttöjen täytyy olla kiinni kun laitta klooni tilan tai dualview tilan päälle.

Edit:
    Nyt kun poistin ajurit ja laiton uudestaan uusimmat netistä niin näytöt voivar olla yhtä aikaa kiinni koneessa. mutta siltikin vain yhdestä liitännästä tulee kuva. Vaikka kaikki asetukset viittaavat siihen että molemmissa näytöissä näkyy kuva.

Auttakaa te viisaammat. Missä vika?

Viimeksi muokattu: 04.02.2010
  5. Jakki93

Jakki93 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikö kukaan osaa auttaa?

Jaa tämä sivu