muuten, mikä on teidän lähetysnopeus HDL_dumb ohjelmall. Mul lataa pelit kovalevylle 2.5 Mbps. Mun mielest yhteys pitäis olla paaaaljon nopeampi. Jos näin on, niin Pystyiskö antaa pient ohjeit miten saada nopeampi yhteys.
hdl_dumppi on viime aikoina sellasta 25-50 mb/s mutta ilman että ps2 kovo on tietokoneessa kiinni niin tollasta 0.5-5 mb/s . . .
Käytän hd advance sivult saatu hdl_dumb ohjelma, jonka versio on 0.8.1 Se toimii moitteettomasti. Kävin sit kattomas uutta versiota http://hdldump.ps2-scene.org/ sivuilta, jossa oli 0.8.3 Jostain syystä uusi ohjelma ei toimi vaan valittaa ettei se pysty yhdistämään ps2:een Olisko hajua missä olis vika? Mä vaan kopsasin uuden dumb vanhan päälle. Mielestäni se ei pitäis haitata ohjelman toimintoa.
selvisi nyt, että hdld_svr.elf pitäis installoida muistikorttiin. Seuraava kysymys, voiko hdld_svr.elf siirtää suoraan muistikortille http://forums.psxforum.com/viewtopic.php?t=24465 ohjeiden avulla vai täytyykö laittaa myös BOOT.ELF & HDLOADER.ELF myös muistikortille ,että hdld_svr.elf toimii?
Itse käytän ohjelmaa WinHiip... itselläni se siirtää kovolle väh. 10mt/s vauhdilla... joskus jopa 25 - 30mt/s.
eks winhiip sovellu silloin kun ps2 kovalevy siirretään pc:lle? kyl mielellää kokeilisin sitä, mut valitettavasti omistan kannettavan
No siinä tapauksessa tarvitset routterin ja pari ylimääräistä verkkopiuhaa, jolla voit siirtää imagen pleikkariin. Valitettavasti en tiedä millä ohjelmalla tämä siirto voidaan tehdä, mut eiköhän tässä ketjussa se olla kerrottu... en jaksanu lukee koko ketjua .
no niin olen aikeissa hankkia joko piiriä ps2:een tai sitten löysin tämän hddloaderin eli olen ymmärtänyt nyt tämän verran tästä laitehässäkästä =) tarvitaan verkkoadapteri + kovo ja sitten pitää asentaa tuo hdloader ohjelma sille kovolle? onko tuo ntsc versio vai pal? eli näkyykö värit oikein? toimiiko tuo esim. sillai et kovo olisi kiinni pc:ssä ja sitten yhdistäisi verkkokaapelilla ps:n ja tietokoneen? ja jos toimii niin voikohan tuota kovoa käyttää sillei että siellä on jo valmiiksi kamaa sisällä eli tyhjentääkö tuo hdloader koko sen kovon ennen asennusta? koitin kyllä etsiä tietoa mutta ei oikein onnistanut tai sitten en vaan tajunnut
Menee offtopickiks mutta ei sen väliä. Tulta yhdestä edellä mainitusta linkistä latasin HDLoader nimisen ohjelman. Nyt vaan kysyisin että miten sen voi poltaa levylle?
Hiukka samanlainen kysymys ku edeltävä on mullakin. Polttelin Nerolla tuon loaderin levylle(kokeiltu cd ja dvd versiota) mutta pleikka sanoo että vaatii aidon PS levyn, ei siis onnistu ainakaan noilla mun poltetuilla. Meneekö advancen tilailuksi vai saako tuon poltetun loaderin toimimaan modaamattomassa PS:ssä jotenkin?
hassu juttu kun puhutaan hdloaderista eli hdloader oli alkuperäinen softa millä pystyi pelamaan pelejä kovalevyltä mutta sitten tuli sivusto ps2nfo joka alkoi myydä hdadvacea,samoihin aikoihin ilmesty ripattu hdloader? ja hdloader sitten katos kaupallisesta myynnistä ja siirtyi homebrew puolelle "elf juttuja" mutta hdloaderia on päivittetty useaan kertaan ja jatkuu vieläkin mutta suurin osa hdloaderin päivityksistä siirtyy hdadvanceen oli laillista tai ei mutta eritahot ovat siittä syystä olleet vihoissaan toisilleen? ja mitä modaukseen tulee niin ei pakosti tarvitse mutta siihen pitää vähän perehtyä eli lukea tiettyjä artikkeleita miten tehdään MC Exploit mutta minä olen kirjoitellut aika monta juttua siittä asiasta eli käyttäkää search nappulaa muuten ei tässä mitään
"Gt¤:sessa pitää olla vain hdd patch jotta toimisi kovolla" Mikäs tämä juttu on?En löytänyt kuin x-boxiin liittyviä juttuja. En saa GT4 toimimaan kovolta.