Mikä on kyseisten näytönohjainten ero käytännössä pelikäytössä? Hintaeroa kuitenkin on huomattavasti, joten kuinka paljon nopemapaa tuo gddr 5 muisti on verrattuna gddr3? Olen ymmärtänyt että muuta eroa näytönohjaimilla ei käytännössä ole.
http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-charts-q3-2008/benchmarks,30.html On niillä jonkun verran eroa kuten listasta näkee, mutta ei kyllä hintaeron mukaista.Testissä tosin 512mt malli ja 1gt malli taitaa olla vielä hieman nopeampi. Tuo hd4870:nen olisi omalla ostoslistalla,kuhan päivitetyt hinnat tulevat voimaan myös suomeen.Joku 170e on aika maksimi mitä 512mt mallista kehtaisin maksaa ja 1gt 190e-200e.Vuoden alusta pitäisi vissiin tulla myös hd4900 sarja pihalle,joka vähän sekoittaa taas ostajan markkinoita posiitivisesti ja toivottavasti laskee hd4870 sarjan hintoja reippaasti.
Kyllä tuo HD4870 on paljon nopeampi mutta Gddr 3 ka Gddr 5 välillä ei niin suurta käytännön hyötyä ole... mutta jos löydät tuota HD4870 alle 200€ ja muualta kuin pixmaniasta niin kannattaa tilata :d
Monet karttaa liikettä takuutoiminnan takia? Eli jos tilaamasi tuote hajoaa takuun aikana, niin joudut itse maksamaan postimaksut ranskaan takuuseen...kai?
Toimii, mutta vain 1GB mallilla. Käsittääkseni tuolle tehosyöpölle tietokonepelin kuvatukselle ei 512MB ihan täysin riitä ainakaan isommilla resoilla (1680x1050 tai suurempi) pelattaessa.
kyllä mulla toimii 1680x1050 ja high asetukset ihan menevästi 30-45 FPS. välillä saattaa laskea 25 tiukimmissa tilanteissa mut ei se menoa haittaa hirveesti. ja mul on just tuo 512 malli.
Liikkeeseen lähetetyt tavarat menevät Ranskaan takuuseen, ja siksi sieltä ei kannata tilata. Sinä itse myös maksat postikulut. Eli Jarkko83 olit aivan oikeassa.
Osittain totta... Kyllähän tuo toimii 512mb versiollakin mutta ei tosiaankaan niin hyvin kuin olisin toivonut Ja sitä paitsi GTA IV on enemmänkin prossupeli.