Eli,mikä näyttis on parempi pelaamiseen ja yleensä? ATI RADEON HD 4870 1GB tai ATI RADEON HD 5750/5770 1GB Kiitos etukäteen !
Tuo on kyllä totta. Tuossa vähän vertailua tehoissa: http://www.madshrimps.be/vbulletin/f22/amd-radeon-hd-5870-hd-5850-performance-chart-66465/
Selvä,kiitoksia Muuten paljonko noi 5850/5870 1Gb maksaa? Ajattelin että saako ne 140€ ? Jos ei niin mitä muuta te suosittelisitte?
Kiitoksia Löytyisikö samat Lapstoresta?Kun olen kaikki muut osat katsonut lapstoresta. Muuten kannattaako tilata lapstoresta?vai onko verkkokauppa tai jimm's pc store parempia?
lapstore mielestäni, jimmssis voi ehkä jotkut olla halvenpia ja ei verkkokauppakaa ny nii kauhee kaukana lapstoren hinnoist oo. lisäksi palvelu lapstoressa toimii, jouduin lähettään koneeni lapstoreen perjantaina kun virtalähde hajosi ja maanantaina kone tuli takaisin ja virtalähteeks olin saanut kalliimman virtalähteen
Selvä,kiitos molemmat Aj selvä olli,noi itsekkin lapstore näyttää mukavammilta ja suoraan sanoen parhaalta.Mutta se minua vähän ärsyttää,kun tilaa tietokoneen kaukaata on se että jos jokin hajoaa niin pitää lähettää sen takas kauppaan.Ja kun pitää maksaa ne kalliit postilaskut